mv30 - Hypnosis

mv30

Stamgast
Lid sinds
12 september 2006
Berichten
391
Locatie
lier (België)


Helemaal iets anders, modular all the way. ik hoop dat je van wat distortion houdt!
 
Last edited by a moderator:
Wow, die intro. Maar wel lang hé. Dan wordt ie lekker experimenteel. Die duistere stab wordt wat veel gebruikt. Hij is te lang en repititief om geïnteresseerd te blijven. Wel een STEM voor originaliteit.
 
Zeer geschikt voor wat Danny schrijft ja. Muziek die niet lekker weg-luistert maar stevige betrokkenheid van de luisteraar vraagt. ik kan dit waarderen.
 
Analoge distortion mod, frase, experimenteel, soundscape, mono en met (stem)samples...
Heel goed gedaan...:)
(maar hoe zou die stereo klinken?)
 
die spring rammelt lekker.
erg appart en experimenteel en kan dat wel een beetje waarderen.
 
wat een herrie (en dat bedoel ik niet negatief :D).
Ik ben nog niet veel gewend op het gebied van dit soort tracks en vind ze lastig te beoordelen, maar intrigeert wel!
 
De BWAAAUW is motherfocking vet! (misschien wel ff uitkijken dat ie in de mix niet te veel wegduwt).
Het hip hip hiphiphiphiphiphip hipnosis vind ik echter vrij storend.
Maar qua sfeer en opbouw vind ik het wel een geslaagde track.
 
Oei, mijn speakers... De "bwaaauw" geeft wel een enorme spanning. Bij hypnose verwacht ik toch andere muziek of is het de angst die mss met hypnose kan verdwijnen? Na dit nummer heb ik ook wel behoefte aan een drankje... Zeer geslaagd qua oproepen van nare gevoelens. Duurt mij wel wat te lang of er had een wat "upliftend"stukje moeten komen aan het eind.
 
Bijzonder. Kunstig, wellicht.
Die herhalende 'bwaaahmm' is erg lekker. Maar het gedoe met die speech sample vind ik tamelijk irritant.
 
Heerlijk dit!
Het is de tweede track die ik luister, maar ik vermoed dat het bij de beste dingen van dit jaar hoort.
 
Whojo, dat is even wakker worden op de zaterdag morgen.
Heavy bijzonder :okdan:
Ik zo maar eens n bakkie koffie inschenken :mega:
 
Back
Top