jserle - Zangerige sferen

Niet om aan te horen, maar hoelang ben je daar nu aan bezig geweest? Dat einde kan beter. Qua originaliteit en ballen te hebben geef ik je mijn STEM!
 
Dan probeer ik als luisteraar er toch iets van te begrijpen, hetgeen natuurlijk niet lukt..
Nog maar eens luisteren. Zit ik nu naar random zooi te luisteren? Nee, want ik moet er wel om lachen..
Nog maar eens luisteren. Conclusie: ik snap het echt niet, maar het intrigeert wel.. Toffe inzending!
 
Dit is wel heel experimenteel XD.
Hoor ik daar chipsynth SFC tussen?
Ik ben dol op de lo-fi supernintendo achtige geluiden (kan natuurlijk per toeval onstaan zijn en niet uit die vst komen)., als t de sfc synth is; ik wil die ook graag in een productie gebruiken, maar ik vind het lastig om er context voor te vinden die niet absurd klinkt. Maar als absurd je doel is (zoals in jou nummer) dan is de sfc een leuke vst.
 
Heel waarschijnlijk valt dit onder de noemer "kunst". Daar wordt gewoonlijk iets mee bedoeld wat ik ook niet altijd snap. Dat zegt meer over mij dan de kunstenaar.
Hetzelfde gevoel krijg ik bij deze inzending. Het is uiteraard erg gedurfd en bevat voldoende creativiteit ... maar voor mij is het vooral een groot vraagteken :? .

Maar net zoals bij een aantal andere inzendingen geldt ook hier dat de creatieve wegen van het synthforum oneindig zijn ;).
 
Als muziek bij een wat bizarre tekenfilm (woeste tom en jerry o.i.d.) zou het niet misstaan, want dan heb je tenminste een context. Nu kan ik er geen touw aan vastknopen, maar dat was ook het geval bij jouw vergelijkbare inzending vorig jaar. Vergeleken daarmee ben je trouwens vooruitgegaan met je "stijl"...
 
. . . Hallo allemaal. Ik ga zoveel mogelijk iedereen persoonlijk beantwoorden. Maar op dit moment heb ik een griepje met keelpijn e.d. Zeer hoofd.
De nummers die iedereen gemaakt heeft heb ik allemaal al drie keer beluisterd want ik downloadde alles.
Zo ga ik alles van iedereen nog in m`n auto beluisteren bij de iets langere ritten.
Mezelf terug horende lijkt het wel veel midden-tonen geschetter voor spraak/zang is dat wel goed maar de instrumenten kunnen lijkt me beter verdeeld worden over het frequentiespectrum.
Het kan ook aan mijn installatie liggen. Of het volume maar dat geld ook weer voor iedereen.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top