Open Synthforum Dark maar toch zie ik ook positieve comments.

flyweight

Respect the instrument and connect
Lid sinds
10 november 2010
Berichten
11.584
Locatie
outerspace
Ik heb mijn account op synthforum dark gezet maar krijg ook gewoon warme en positieve berichten te zien.
Zowel in de fora als in de berichten.
Is dit een bug?

1670332512645.png
 
wat een grafweer buiten... duurt natuurlijk tot half july, en daarna word het typhus-heet en is het ook niet te harden.

on topic:
bij mij werkt die functie ook maar matig! :dubbel:
 
Juli? Vergeet t maar, ik zit rond april die klotezon al te vermijden in de wave cave.
Doet me er aan denken dat ik dat doosje vitamine d eens moet kraken.
 
Ik heb synthforum dark vandaag uitgebreid getest. De posts zijn nog net zo jolig en beleefd, dus die bug is reproduceerbaar. Bij mij speelt nu wel deze in continue loop op de achtergrond. Ik vind het op zich wel gepast voor een forum met zo'n retro karakter dat er automatisch muziek speelt zodra je de site opent, maar moest dat op maximaal volume? De hond wordt er angstig van en de regenwormen in de tuin komen naar boven.
 
Ik heb standaard de dark mode van Chrome aan staan, bij mij is het synthforum een deprimerende bedoeling, net als de rest van het internet.
 
dees is wel den domste topic ooit

stop met dat leven voor geld en altijd dat verser gras in de andere wei willen te kopen,
en ge moest maar een amiga in de jaren 90 hebben gehad, en naar doe cpy parties zijn geweest

tja, de profiteurs klagen,
t'is wat je zelf doet en inbrengt,
niet de stenen van de andere pingiun pikken, zoals nu iedereen doet,, en dan maar wa fysiek aggressief zijn,,

tja 'tis erg, ik vecht er al van in de jaren 80 tegen,,
 
@flyweight heb je deze fixes al geprobeerd?

- enthousiast zijn over de SF-contest, nu al aangeven dat je gaat stemmen op bepaalde inzendingen
- een label starten en mensen uitnodigen om muziek in te sturen
- Behringer-producten bekritiseren, in een Behringer-draadje
- praten over hoe SF met de tijd mee zou kunnen gaan

Laat maar weten of dat helpt. Zo niet, kijken we even verder.

Succes! (En hou vol)
 
dees is wel den domste topic ooit

stop met dat leven voor geld en altijd dat verser gras in de andere wei willen te kopen,
en ge moest maar een amiga in de jaren 90 hebben gehad, en naar doe cpy parties zijn geweest

tja, de profiteurs klagen,
t'is wat je zelf doet en inbrengt,
niet de stenen van de andere pingiun pikken, zoals nu iedereen doet,, en dan maar wa fysiek aggressief zijn,,

tja 'tis erg, ik vecht er al van in de jaren 80 tegen,,
Kijk, dit is tenminste dark mode. :P
 
Ik doe het met terughoudendheid, maar hier een pleister op de wond om de warmte en blijheid toch wat te verdrijven.


Probeer je mensen het laatste zetje over de rand te geven ofzo?
 
Hier alleen maar posts over dode toetsen, storende kabels, buggy software en Donald Trump.
 
Gebruik je IE4 of ouder om te browsen jando? Dat zou verklaren waarom al het leuks bij jou succesvol tegengehouden wordt.
 
Juli? Vergeet t maar, ik zit rond april die klotezon al te vermijden in de wave cave.
Doet me er aan denken dat ik dat doosje vitamine d eens moet kraken.
Lol, Wave cave.. Mooi gevonden. :D
 
Back
Top