Mover (hard techno)

User87

Nieuwkomer
Lid sinds
29 oktober 2018
Berichten
19


Eindelijk een een keer een schets afgemaakt tot iets wat op een track lijkt.

Alle kritiek welkom! Genoeg punch? Teveel of te weinig sub?

:koffie:
 
Klinkt strak. Kan me best voorstellen dat men hier hard op kan gaan (na het innemen van wat stimulerende middelen).
De enige suggestie die ik zou kunnen maken: Melodie?
..of wordt daar niet aan gedaan in dit genre?
 
Zet 2 glazen bij een speaker en zet jou muziek aan...
wat heb je dan nodig? Juist! een blik en veger ! Puncie genoeg?:D

Mooi nummer hoor...
Lekker stak en idd voor mijn speakers punch genoeg.
Nou nog een intro en outro...
smiley 13.jpg
 
Hoe kun je bij zulke plaat blijven stilzitten? Wow, deze is vet man, alles klinkt perfect, wou dat ik zo'n sub-kick uit mijn hoed kon toveren, ja nog een intro en outro en deze krijgt 10/10, succes!
 
Toffe track, maar wat mij betreft niet helemaal in balans. Klinkt bij mij (hedd 05's plus adam sub) alsof je vooral gefocused hebt op de rumble en wat minder op de rest. De elementen zijn er allemaal voor een lekkere techno knaller: Rumble wat mij betreft te overheersend. Hats en ride klinken beetje 'flets', die mogen wat mij betreft wel wat snappier als je begrijpt wat ik bedoel. Verder vallen de geluiden naast percussie bij mij wat weg, heel het midden gebied lijkt weg ge-eqd te zijn. Zit in ieder geval zeker potentie in!
 
Klinkt strak. Kan me best voorstellen dat men hier hard op kan gaan (na het innemen van wat stimulerende middelen).
De enige suggestie die ik zou kunnen maken: Melodie?
..of wordt daar niet aan gedaan in dit genre?

Dank! Vind dit minimale/abstracte ook mooi maar misschien dat ik er nog iets subtiels van melodie aan toe kan voegen.


Zet 2 glazen bij een speaker en zet jou muziek aan...
wat heb je dan nodig? Juist! een blik en veger ! Puncie genoeg?:D

Mooi nummer hoor...
Lekker stak en idd voor mijn speakers punch genoeg.
Nou nog een intro en outro...
Bekijk bijlage 3829912

Dan! haha nog altijd beste commentaren op dit forum :D

Hoe kun je bij zulke plaat blijven stilzitten? Wow, deze is vet man, alles klinkt perfect, wou dat ik zo'n sub-kick uit mijn hoed kon toveren, ja nog een intro en outro en deze krijgt 10/10, succes!
Thanks thanks :)) Ja basis van de kick is een hele fijne sample van de Tempest.
 
Toffe track, maar wat mij betreft niet helemaal in balans. Klinkt bij mij (hedd 05's plus adam sub) alsof je vooral gefocused hebt op de rumble en wat minder op de rest. De elementen zijn er allemaal voor een lekkere techno knaller: Rumble wat mij betreft te overheersend. Hats en ride klinken beetje 'flets', die mogen wat mij betreft wel wat snappier als je begrijpt wat ik bedoel. Verder vallen de geluiden naast percussie bij mij wat weg, heel het midden gebied lijkt weg ge-eqd te zijn. Zit in ieder geval zeker potentie in!

Dank! Kan ik wat mee.. Ik gebruik de BusForce plugin van Arturia graag op mijn drumbus ik denk dat daardoor wat transients verloren zijn gegaan. Heb zojuist aantal drum kanalen parallel buiten drumbuss toevoegd waardoor deze er nu mooi boven op liggen. En betreft het mid, dit is altijd al probleem geweest in mijn mixen, waarschijnlijk dat ik dit een keer aan het begin van een sessie het mid moet fixen en dan niet meer aankomen. Verwacht volgende week nieuwe versie
 
Back
Top