Rizzo
Volkslid
De Roland S-760 is één van mijn favoriete samplers omdat het een fijne sound heeft maar ook een volledige synth engine heeft met ook nog eens onwijs lekkere filters.
Uiteraard bedien je het met een muis en sluit je 'm op een monitor aan.
Nu gebruik ik de S-330 ook steeds vaker waardoor ik twee MSX muizen op mijn bureau heb liggen en moet er regelmatig geswitcht worden tussen de videosignalen.
Volgens mij moet dit veel gemakkelijker kunnen.
Zou je in dit geval een RS-232 switch voor de muis kunnen gebruiken?
Het videosignaal zou nog wel via de monitor input geschakeld kunnen worden omdat in dit geval er een scart en composite input aanwezig is (ik gebruik een oude LG LCD monitor welke ook vervangen zou kunnen worden). Idealiter zou ik zowel de S-760 als de S-330 via RGB aansluiten maar hoe zou je dan kunnen switchen tussen de videosignalen?
Hoe doen jullie dit?
Alvast
Uiteraard bedien je het met een muis en sluit je 'm op een monitor aan.
Nu gebruik ik de S-330 ook steeds vaker waardoor ik twee MSX muizen op mijn bureau heb liggen en moet er regelmatig geswitcht worden tussen de videosignalen.
Volgens mij moet dit veel gemakkelijker kunnen.
Zou je in dit geval een RS-232 switch voor de muis kunnen gebruiken?
Het videosignaal zou nog wel via de monitor input geschakeld kunnen worden omdat in dit geval er een scart en composite input aanwezig is (ik gebruik een oude LG LCD monitor welke ook vervangen zou kunnen worden). Idealiter zou ik zowel de S-760 als de S-330 via RGB aansluiten maar hoe zou je dan kunnen switchen tussen de videosignalen?
Hoe doen jullie dit?
Alvast