Elektrik cafe #4

Elektrik cafe #4
Geplaatst door Gyzz77
Cafe Bosch apeldoornseweg 4a in Arnhem
Donderdag, 17 november, 2022 - 12:00
Tot: Woensdag, 30 november, 2022 - 20:00
(---)
Categorieën

Aankomende data
Alle tijden worden weergegeven voor tijdzone: Europe/Amsterdam

Dit event is afgelopen

Gyzz77

Nieuwkomer
Lid sinds
8 mei 2022
Berichten
3
Locatie
Arnhem
Met grote trots kunnen we jullie weer een geweldige line-up presenteren voor Elektrik Café #4!
Als afsluiter van de avond een beroemde artieste uit het underground circuit van China: Wu Zhuoling (engelse naam Jolene)speelt live erg coole triphop met een beat die je mee laat gaan. uit Utrecht Veerle Pennock , de initiator van de Acid Solder Club. PjotRr zal zijn flowful story door zijn modular laten vertellen, (met trompet?) en dan MAHU uit bilthoven, hij gaat een deels geïmproviseerd ambient met electro-acoustische touch brengen op de dreadbox antiphon naast zn modular. Lokale helden uit Arnhem: TEGENFASE houdt het duister (verwacht donkere ambient) en MACK wil met een minimale modular zijn ambient landscapes ten gehore brengen
kom kijken, entree is nul euros, met 6 artiesten beginnen we op tijd, dus zie je daar 8uur in Cafe Bosch!
 
en dus 30 november?

Of vandaag om 12u? Kan je die data effe checken? Tenzij het een twee-weken durend festivalletje is, maar die indruk krijg ik niet.. ;)
Ja, dit is een foutje. de eerste keer dat ik een event aanmaak. Het is dus alleen op 30 november! (Ik dacht dat de data bedoeld waren voor de tijd dat dit event in de kalender zou staan)
 

Attachments

  • BF657AE0-4C50-475A-B455-EE69E1B491D3.jpeg
    BF657AE0-4C50-475A-B455-EE69E1B491D3.jpeg
    106 KB · Bekeken: 98
Back
Top