CloudRiders
Stamgast
Ha allemaal. Ik zit met een dingetje dat zo idioot is, dat ik nog een beetje aan mezelf twijfel voor ik het opschrijf. Als ik samples in mijn S1000 laadt, klinken ze te gek. Gewoon zoals ze horen. Maar zodra ik ze dan opsla op mijn harde schijf (SCSI SD*) en deze samples weer oproep, gebeurt er iets mee. In sommige samples zit een klik, andere beginnen niet op het 'in' punt, maar later in de sample en na de sample hoor je dan weer het begin punt, en soms hoor je het sample + een deel van een ander sample. Als ik dezelfde samples op diskette opsla en weer oproep, is er niks aan de hand. Ik kan het probleem het best omschrijven als dat het 'time management' verkeerd gaat. Dat er dus bij het schrijven naar (of van) de hardeschfijf gegevens verkeerd worden doorgegeven en dat daardoor de sample verkeerd afspeelt.
Even wat opmerkingen die het beeld moeten verduidelijken.
- Hij doet dit bij originele samples van diskette en bij samples die ik zelf inlaad of opneem.
- Het gaat echt fout op het niveau van de sample en niet op het niveau van de program (bij edit sample en dan enter/play laat hij de fout ook horen.
- Ik heb dit ook al gedaan met een ouderwets externe SCSI Schijf. Daar deed hij hetzelfde. Die schijf werkt perfect met mijn CD3000. Samples die 'fout' klinken op de S1000 klinken vanaf die schijf prima op mijn CD3000.
- Ik heb de laatste OS dus 4.40
Met Google kwam ik niet verder.....
Kent iemand deze foutmelding? En is er voor zover bekend een oplossing?
Dit staat fijn werken met de sampler in de weg.
Peace CloudRiders
Even wat opmerkingen die het beeld moeten verduidelijken.
- Hij doet dit bij originele samples van diskette en bij samples die ik zelf inlaad of opneem.
- Het gaat echt fout op het niveau van de sample en niet op het niveau van de program (bij edit sample en dan enter/play laat hij de fout ook horen.
- Ik heb dit ook al gedaan met een ouderwets externe SCSI Schijf. Daar deed hij hetzelfde. Die schijf werkt perfect met mijn CD3000. Samples die 'fout' klinken op de S1000 klinken vanaf die schijf prima op mijn CD3000.
- Ik heb de laatste OS dus 4.40
Met Google kwam ik niet verder.....
Kent iemand deze foutmelding? En is er voor zover bekend een oplossing?
Dit staat fijn werken met de sampler in de weg.
Peace CloudRiders