Waldorf Wave

Elbee

Stamgast
Lid sinds
27 juni 2006
Berichten
456
Locatie
Arnhem
Weet iemand wat een Waldorf Wave in goede staat tegenwoordig moet kosten? Ik zie die oude bakken eigenlijk nooit aangeboden worden.
Er staat er nu eentje op Marktplaats met een bod van 100.000 euro maar dat lijkt me wat veel...*D
 
Ik vroeg het me inderdaad ook af. Ik kijk al jaren en ik heb deze nog nooit voorbij zien komen. Dat zou al een indicatie kunnen zijn voor de prijs. Maar het bod van €100.000 dat er nu op staat is wel een grapje denk ik (al laat de adverteerder hem wel staan).

De Wave in deze uitvoering is er sinds 1993 volgens mij. De engine is later in de microwave gepropt, al weet ik niet of die ook analoge filters heeft, net als de Wave. Dat maakt het geluid van de Wave wel dik. De nieuwprijs die ik terug kan vinden is 6500 pond voor een 16 stemmige versie zoals deze. Dat was in begin ’80 best een serieuze bak geld. Op Reverb heeft hij in het verleden voor €20.000 te koop gestaan.
 
Weet iemand wat een Waldorf Wave in goede staat tegenwoordig moet kosten? Ik zie die oude bakken eigenlijk nooit aangeboden worden.
Er staat er nu eentje op Marktplaats met een bod van 100.000 euro maar dat lijkt me wat veel...*D
Dit is een scam-advertentie. Waldorf Wave gaat zo rond de 12.000 - 28.000 euro, afhankelijk van de uitvoering en staat.
 
Back
Top