TR-808 (500 euro)

Reviews voor deze verkoopster gaan over kleding, doe het zelf, mest en aarde. Ja, lijkt me kompleet geloofwaardig. :duivels:
Dat wil toch niks zeggen. Dus volgens u moet alles gerelateerd zijn wat je te koop aanbiedt?
 
Ik zou een lege/kapotte 808 nog best aan m'n wand willen. Kan met Tineye of Reverse Google Image Search geen andere voorbeelden vinden van de gebruikte foto's. Who knows... legit...
 
Dat wil toch niks zeggen. Dus volgens u moet alles gerelateerd zijn wat je te koop aanbiedt?
Mensen die opeens uit het niets producten uit een compleet andere categorie voor veel te mooi om waar te zijn gaan aanbieden is verdacht (2 alarmbellen). Zie de constant terugkerende ook de JD990 scam op marktplaats.

Als het echt is, succes. Als je wordt opgelicht succes. Snap sowieso die overhypte ouwe troep niet. (Oh dat klinkt zuuuuuuuuur ;-) )
 
Ben vrijwel zeker dat het echt is. Als je naar haar andere advertenties kijkt zie je ook het zelfde matje en zo...
Het is een stoel volgens mij.. maar idd dezelfde in haar andere 2 advertenties.

Ach.. ik ben hier op SF bijna opgelicht door iemand die mij een Monomachine wilde verkopen. Toen ik twijfelde en hij geïrriteerd begon te reageren probeerde hij me nog met 2 foto's in een hele lage resolutie probeerde te overtuigen.. Heb hem toen bedankt omdat er een lange vakantie gepland stond en het artikel vrijwel nooit optijd vanuit België in Nederland zou aankomen. (en misschien wel helemaal niet..)
En dat klopte ook want dezelfde foto's (in HQ resolutie) trof ik later aan op Ebay Duitsland. De foto's die ik van de SFer kreeg waren uit een of ander Google cache geheugen gehaald..
Na een video die ik op verzoek van de Duitse Ebayer kreeg (in hetzelfde interieur als op de foto's) wist ik genoeg en heb em toen van hem gekocht... Je moet gewoon zo scherp zijn tegenwoordig en juist als het te mooi om te waar te zijn is denk je laat maar...
 
Laatst gewijzigd:
Mensen die opeens uit het niets producten uit een compleet andere categorie voor veel te mooi om waar te zijn gaan aanbieden is verdacht (2 alarmbellen). Zie de constant terugkerende ook de JD990 scam op marktplaats.

Als het echt is, succes. Als je wordt opgelicht succes. Snap sowieso die overhypte ouwe troep niet. (Oh dat klinkt zuuuuuuuuur ;-) )
1. Ja, dat is mogelijk. Jij kan niet weten noch oordelen over hoe en wat (misschien is het van een kennis, een erfenis,...).
2. Vind jij dat veel te mooi om waar te zijn? 500 euro voor een toestel dat defect is.
3. Mij zegt die "ouwe troep" ook niet zo heel veel (maar dat is geheel subjectief)
 
Laatst gewijzigd:
De mijne was goedkoper, maar dat is al heel lang geleden.8o)

Was ook zoiets hoor, defect toestel.
Ze komen nog wel eens voorbij, "defecte koopjes"
 
1. Ja, dat is mogelijk. Jij kan niet weten noch oordelen over hoe en wat (misschien is het van een kennis, een erfenis,...).
2. Vind jij dat veel te mooi om waar te zijn? 500 euro voor een toestel dat defect is.
3. Mij zegt die "ouwe troep" ook niet zo heel veel (maar dat is geheel subjectief)
1: kan ik wel. Hoeft alleen niet overeen te komen met de werkelijkheid. Het is mijn geld en risico. Als ik het verder verkeerd inschat en een gouden deal laat schieten is dat verder mijn probleem.

2: Naïeve verkopers bestaan zeker maar ga er van uit dat iedereen even googled voor hij iets te koop zet.

3: precies.
 
Back
Top