SynthForum meeting 2022? Laat je horen!

Kom je naar de SynthForum Meeting? En wat wil je daar graag doen?

  • Ik kom naar de meeting, zonder instrument

    Stemmen: 18 29,0%
  • Ik kom naar de meeting, met instrument

    Stemmen: 20 32,3%
  • Ik kom sowieso niet naar de meeting

    Stemmen: 13 21,0%
  • Ik kom naar de meeting en wil wel optreden/demo geven/uitleg geven

    Stemmen: 11 17,7%
  • Ik kom naar de meeting vooral om forumleden te ontmoeten

    Stemmen: 36 58,1%
  • Ik kom naar de meeting om synthesizers te betasten

    Stemmen: 25 40,3%
  • Ik kom naar de meetng om ... (een andere reden)

    Stemmen: 8 12,9%

  • Totaal aantal stemmers
    62
2 september

3 september? ;)


dmf2022.jpg
 
Inderdaad Disharmonic :okdan: en geen probleem dreamer. Mijn excuses dat ik dit fout meldde, want het is nl 3 september.
Wie 'ze' zijn weet ik niet maar dit is de tekst op 'hun' Instagram pagina.

"dutchmodularfest
We are very happy to announce that Dutch Modular Fest 2022 will happen on Saturday the 3th of September at the (former) Pieter Baan Centrum in Utrecht.

This is a fantastic location and we are very grateful to the awesome great people of @uncloud.nl. They are making it possible for us to use their space!

The next weeks we will put our energy in making a great program, which we will announce via the usual social channels."

Op deze niet-loginwalled webpagina staat wat zij zoal organiseerden toen, in 2018.
 
Ik mag toch hopen dat de vroegere bewoners daar vertrokken zijn...? Voor de rest is Utrecht voor mij in de buurt, en lijkt het mij wel leuk om het modulaire gebeuren ook eens in het echt te zien en horen.
 
En voila! Login • Instagram

:okdan: Volgens hun Insta is het Dutch Modular Event gepland voor 2 september, dus rest nog een hele maand om onze Synthmeet te houden / organiseren!
3 september. En ”ze” zijn de organisatoren van Noodlebar Rotterdam (Mono-poly), Voltage Control Amsterdam (Bart Wolff), Modulab Eindhoven (Jurgen Winkel), Modulation Utrecht (Allert Aalders) en Menno Zijlstra van Menno Sound Studio. event staat ook al in de Synthforum agenda nu. We zijn hard aan het werk om programma en exposanten rond te krijgen. Als er meer nieuws is zullen we dit melden via onze social media kanalen en vast ook wel hier.
 
Laatst gewijzigd:
Lijkt me wel verstandig niet te lang te wachten met een 'save the date' datum (of dit nu september of later wordt), want hoe dichterbij het komt, hoe groter de kans dat mensen er al wat anders hebben staan.
 
Vier pagina's aan reacties.. en nergens het woord "jam-sessie" zien vallen.. is dat ongebruikelijk, jammen op een meeting?

Wat zou kunnen..

Heb es met een vriend gejammed, waarbij hij aan de noodle ging met synths e.d. terwijl ik (minimale) techno-plaatjes daaronder aan elkaar draaide. Was erg leuk, en loopt niet zo snel fout. De muziek kan dan doorlopen terwijl synths per ongeluk op hol slaan enzo. Of als je even op de headphones iets wilt voorbereiden.

Lijkt me tof om te doen met wie dat leuk lijkt. Mijn "go-to-ammunitie" ligt tussen de 122 en 140 bpm. Als je daarbuiten wilt zitten, moet ik even graven in de archieven, maar dat lijkt me geen showstopper.
 
Lijkt me wel verstandig niet te lang te wachten met een 'save the date' datum (of dit nu september of later wordt), want hoe dichterbij het komt, hoe groter de kans dat mensen er al wat anders hebben staan.
Klopt, hopelijk kunnen we snel wat concreter zijn. Sowieso niet handig om het tegelijkertijd met Dutch Modular Fest te doen, dus we mikken een beetje op de laatste zondagen van september, misschien begin oktober.

nergens het woord "jam-sessie" zien vallen
Daar hebben @ishi en ik het onderling wel al over gehad. Zou leuk zijn om een "jam-hoekje" te maken.

Ik denk dat optredens wat lastiger zullen gaan zijn, wat uitleg over de studio en rondleidingen zijn meer haalbare kaart. Maar goed, de invulling moeten we nog even bekijken. Als we een concrete datum hebben maakt het ook wat makkelijker om dat soort dingen te bekijken. Leden die zelf graag een stukje uitleg willen geven of een presentatie: meld je even bij @ishi of mij, dan kunnen we daar rekening mee houden.
 
Jam lijkt me cool. Maar ik kan er niks van dus ik hou me heel stil 😂
Ideaal publiek dus
 
Ik wil wel heul graag mijn synth showen :D :D :D

Als daar behoefte aan is tenminste...:engel:
De meeting is zeker ook een mooie gelegenheid om je zelfbouw spul te showen, dus zeker doen. Ik ben iig benieuwd!
 
Jam lijkt me cool. Maar ik kan er niks van dus ik hou me heel stil 😂
Ideaal publiek dus
Het gaat toch om de lol? Beetje zelfde als met de CollApril; iedereen kan op zijn/haar manier iets toevoegen. Ik denk dat je meer kunt dan je denkt.
 
Kan die gelijk zijn producten met korting voor de verkoop aanbieden. Kijken hoeveel als het erop aan komt de verleiding kunnen weerstaan...
 
Mag je ook Behringer synths meenemen? :P
Graag zelfs! We spelen een beetje met het idee om een “vergelijk-hoekje” te maken. Dus 1 origineel en 1 of 2 clones. Dus bv ARP 2600, TTSH en BARP. Of EDP Wasp, Jasper en BASP Deluxe. Ik denk dat sommigen onder ons het wel eens leuk vinden om dat soort apparaten in het echt zelf te vergelijken.
 
Back
Top