Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Adblocker installeren in je browser werkt ook.
Even een tip tussendoor voor wie gek wordt van de vele reclame op YouTube:
FreeTube - The Private YouTube Client
FreeTube is a feature-rich and user-friendly YouTube client with a focus on privacy.freetubeapp.io
Die blokkeert de commercials en dubieuze cookies. Hij werkt niet altijd en ook niet bij alle video's, maar in 80% van de gevallen wel. Ideaal![]()
Volgens mij is het niet helemaal vrij van reclame met het light abo. Wel minder dan zonder abo uiteraard.Steeds minder, Google heeft daar echt een speerpunt van gemaakt. Ze willen dat je Premium koopt. Komt binnenkort ook een Premium-light abonnement. Kun je tutorials bekijken zonder reclame.
ublock origin in firefox komt geen youtube/spotify ad doorheen en je kan zelf script toevoegen om bv shorts ook te blockenSteeds minder, Google heeft daar echt een speerpunt van gemaakt. Ze willen dat je Premium koopt. Komt binnenkort ook een Premium-light abonnement. Kun je tutorials bekijken zonder reclame.
Werkt bij mij in Chrome nog steeds maar voor het eerst had Chrome deze extensie van de week gedeactiveerd, de melding zei dat ie eruit ging of zoiets.ublock origin in firefox komt geen youtube/spotify ad doorheen en je kan zelf script toevoegen om bv shorts ook te blocken
Komt premium-lite dan weer terug? Ik had die tot een jaar geleden voor 6,99 EUR geloof ik. Maar die bestaat niet meer, ik heb nu de premium voor 13,99 EUR.Steeds minder, Google heeft daar echt een speerpunt van gemaakt. Ze willen dat je Premium koopt. Komt binnenkort ook een Premium-light abonnement. Kun je tutorials bekijken zonder reclame.
Komt premium-lite dan weer terug? Ik had die tot een jaar geleden voor 6,99 EUR geloof ik. Maar die bestaat niet meer, ik heb nu de premium voor 13,99 EUR.
Ze hebben zelfs de voorheen prima kwaliteit van 1080p HD gereduceerd en alleen bij premium krijg je echte 1080p HD (en zo ook voor alle andere hogere resoluties btw). Echt laagste van het laag. Alsof voortdurend reclames door onze strot duwen niet genoeg was. Schijt Google.Steeds minder, Google heeft daar echt een speerpunt van gemaakt. Ze willen dat je Premium koopt. Komt binnenkort ook een Premium-light abonnement. Kun je tutorials bekijken zonder reclame.
Ze hebben zelfs de voorheen prima kwaliteit van 1080p HD gereduceerd en alleen bij premium krijg je echte 1080p HD (en zo ook voor alle andere hogere resoluties btw). Echt laagste van het laag. Alsof voortdurend reclames door onze strot duwen niet genoeg was. Schijt Google.
Ze lachen mij uit omdat ik alleen naar het weerbericht kijk op Teletekt pagina 704 op de telefoon.Niet helemaal muziek en ook weer wel is de documentaire Het internet in crisis van VPRO's Tegenlicht. Wat ik heb onthouden:
5 grote tech bedrijven bepalen wat wij elke dag horen en zien op onze telefoons.
Dit zijn de beste programma’s ooit! Hoe meer, hoe beter. De meeste vrouwen houden ervan, de excuses om muziek te maken komen naar je toe gevlogen! Dus wat is het probleem?Lekker B&B vol liefde kijken mensen... wie is wie en wie doet wat met wie.... (gaap)
![]()
Als je er over nadenkt dan was de wereld vroeger een stuk rustiger, je hoefde geen dingen af te zetten want die waren er niet.Als je ook alles moet volgen van wat men dagelijks naar je kop probeert te schreeuwen is onbegonnen werk joh. Moet ik soms overal een mening over hebben? Wat vermoeiend. Ik kom nu al tijd te kort. Mij wordt op het werk menig maal verweten dat ik 'onder een steen' leef omdat ik geen televisie kijk, ook geen nieuws en daardoor niet op de hoogte wie wie is en wat het laatste is waar we ons allemaal over moeten opwinden.
Je brein gaat er toch mee aan de haal, ook al wil je het niet. Zo werkt dat. En tja, de algemene vorderingen over de grote zaken in de wereld (oorlog, politiek) bereiken me toch wel ook al kijk ik geen TV of journaal. Ik interesseer me meer in de vorderingen in de wetenschap in zn geheel. Maar ja... daar gaat het nieuws zeer zelden over niet dan. En TV programma's al helemaal zelden. Lekker B&B vol liefde kijken mensen... wie is wie en wie doet wat met wie.... (gaap)
Als je er over nadenkt dan was de wereld vroeger een stuk rustiger, je hoefde geen dingen af te zetten want die waren er niet.