Open wanneer ik backspace gebruik, verdwijnt de witregel boven de....

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.513
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
goed, even kijken wat er gebeurd;
ik schrijf deze zin, e(nu heb ik via backspace de 'n' gewist, en de witregel tussen 'goed, even kijken wat er gebeurd;' en 'ik schrijf deze zin, e' verdwijnt......)
in Firefox 100, windows 10... (en weer een witregel verdwenen, vanwege een backspace).

maar je kunt de witregel wegkrijgen, maar wanneer je dan 2 keer iets moet veranderen.... 2 keer de witregel er weer in gooien... doe dat dan later!
hoop dat dit duidelik is, verdorie, het blijft gebeuren....
 
Als ik het goed begriip, verdwijnt er bij het gebruik van de backspace meer dan alleen het karakter aan de linkerkant van de cursor?

Ik kan dat niet reproduceren, dus probeer even te schetsen in welke context dat precies gebeurt.
 
Als ik het goed begriip, verdwijnt er bij het gebruik van de backspace meer dan alleen het karakter aan de linkerkant van de cursor?

Ik kan dat niet reproduceren, dus probeer even te schetsen in welke context dat precies gebeurt.

nee, wanneer ik een nieuwe zin begin, en eerst een witregel heb toegevoegd en dan de backspace gebruik in de nieuwe zin/regel verdwijnt de witregel..

is dit duidelijker? anders maak ik wel een vid.

vreemd. nu gebeurt het niet... maar op:

firefox op android... had ik toch al last van... tevens, dus...
 
Het zou best kunnen dat de automatische vertaler aanstaat.
Op dat moment gebeuren er allemaal rare dingen.
Als je letters intypt begint `het` onmiddellijk te vertalen.
Het gevolg is andere letters.

raar aatje.png
Bij mij is dat een raar À a` tje
 
@jserle geen automatische vertaler, of spellingskorrektie aan.

@Dr van Lansberg en heel vreemd, het gebeurt niet meer.

witregels verdwijnen niet meer, en nee, gewoon een tekst intikken, een witregel invoegen (enter); en

dan naar de volgende zin, je korrigeert via backspace.

en deze reaktie is zonder problemen geschreven, vreemd, vreemd.. hele week er last van gehad... maar zat wel alleen op android. o nee, ook daarvoor, gebeurde het, op windows..

waarom het nu vlekkeloos verloopt? ik snap het niet meer.. altijd wanneer het meldt, maar goed, de OP, was geschreven in windows/firefox, gisteren en dat leverde nog problemen op..

ha!

wel fijn.

veel witregels, voor mij.... vanzelfsprekend, evident...
 
Yup, newlines/linebreaks die verdwijnen viel me ook al op de afgelopen week of 2!

Heel irritant wel. Hoop dat er een setting is die dat uit kan zetten.
 
Ik denk dat ik het (deels) kan reproduceren (iig een beetje begrijp wanneer het bij mij ontstaat).
Als je een zachte enter geeft en dan gaat typen en dan dat weghaalt, gaat het fout.
Dus geef bijv 2x SHIFT ENTER na een zin
Ga typen op de nieuwe regel.
Selecteer de tekst.
En dan backspace.
Dan haalt hij de zachte enters ook weg. Terwijl die er nog wel lijkt te staan (pijtje naar beneden en de cursor springt wel naar beneden, dus de ruimte is er wel)
Als je dan in de lege regels er onder gaat typen (waar die oude zachte enters nog staan), dan springt de tekst at random (lijkt het) omhoog.
Ik gebruik uit automatisme zachte enters op fora, omdat (bijv. bij Facebook) een harde enter direct 'commit' is.
 
@Montfrooij idd, met shift + enter, krijg je het altijd. ik heb in deze post/reaktie dat geprobeerd, en gewoon de harde enter, dat ging ik 1 keer mis, en het is erratic. maar met een harde enter (is het juist niet andersom? goed...), kan het dus ook nog steeds misgaan. ofschoon ik er veel last van heb gehad, komt het nu minder vaak voor, vreemd.. dus een vid... dat is veul proberen.
nou de zin die hiervoor stond en deze, met backspace schuift weer mooi naar boven op, want stond een witregel bij..
ff kijke
ja zie
dit gebeurt e
wanneer ik dus de backspace gebruik om b, de f is nu verdwenen met de witregel...

 
even een hele kleine uitbreiding, het valt me nu pas op dat ik otomatisch shift-enter doe, mijn pinkie doet het otomatisch... maar dat is niet altijd zo... dus wellicht is het inderdaad alleen een shift+enter probleem. ik typ 'blind', of half blind, of vrijwel blind. en nooit formeel geleerd, dus, en dat zit zo gebaand in je motorische wat-zal-het-tegenwoordig-genoemd-worden? dat het niet opvalt.
ja, idd ik doe het vrijwel otomatisch, maar waarom valt het nu pas op. zo leer je je eigen vingers kennen, na 50 jaar...
 
Dit is nog steeds een isssue en iriteerd me eigenlijk best mateloos.

Al enige idee waardoor het komt?
 
Dit is nog steeds een isssue en iriteerd me eigenlijk best mateloos.

Al enige idee waardoor het komt?
Klopt. Het is echt irritant. Maar alleen als je SHIFT + Enter doet.
Dat begrijpt het script wat de tekst verwerkt blijkbaar niet goed.
Ik ben dat alleen zo gewend (door Facebook met name, waar een enter direct versturen is), dat het lastig af te leren is.
 
Klopt. Het is echt irritant. Maar alleen als je SHIFT + Enter doet.
Dat begrijpt het script wat de tekst verwerkt blijkbaar niet goed.
Ik ben dat alleen zo gewend (door Facebook met name, waar een enter direct versturen is), dat het lastig af te leren is.

dat heb ik dus ook, ik kwam er zo achter, dat ik dat hier ook doe....
 
We kunnen ook de shift-enter gewoon uitzetten niet meer gebruiken.. :duivels:
 
Het is een dingetje in Froala (editor).. De laatste versie lijkt het niet meer te hebben, dus even geduld tot Xenforo naar die versie update. Dat doen ze normaal snel maar er zaten andere bugs in de laatste versies waardoor ze een paar stappen teruggesprongen zijn.
 
Back
Top