Nieuw op het forum

Bastiaanzz

Nieuwkomer
Lid sinds
21 Maart 2022
Berichten
5
Locatie
Veldhoven
Goedemorgen.
Hoi, ik ben Bas.
Na lang liefhebber te zijn van allerlei genres muziek, nu de stoute schoenen aan getrokken en volop in de synths gedoken.
Begonnen met een Korg Volca Bass, gevolgd door een Roland MC 707 (verkocht). Daarna een Korg Volca Beats.
Vervolgens een Moog DFAM welke snel familie kreeg in de vorm van de Moog Subharmonicon.
Ook een Arturia Keystep Pro (black) is toegevoegd voor 'aansturing'.
Verder gebruik ik de Mackie ProFXv3 als mengpaneel op dit moment. Voorganger was de Mackie Mix5.
Er ligt ook nog een ZOOM MS-70 CDR om ergens geïmplementeerd te worden.
Aangezien de Beats beperkte drumcomputer mogelijkheden heeft wil ik de line-up snel complementeren met een Digitakt.
Wishlist;
Eowave Qaudranted
Korg Minilogue XD

Hoe deze hobby zich verder gaat ontwikkelen?
De tijd zal het leren.

Gr. Bas
 

Attachments

  • IMG_20220310_205201.jpg
    IMG_20220310_205201.jpg
    122,7 KB · Bekeken: 142
Welkom, jonge! 😬👍

Dure hobby, maar zéker leuk 😉
 
Lees net dat-ie morgen bij je moet zijn. Mooie set had je al, nu zeker met deze erbij!
 
Beste Bastiaanzz,

Heb je klachten gelezen en onderzocht,ben tot de conclusie gekomen dat je aan G.A.S. lijdt. Hoe het zich zal verder ontwikkelen is moeilijk in te schatten, Helaas bestaat hier geen remedie voor. Gelukkig is het (meestal) niet dodelijk maar je zal ermee moeten leren leven. Hier zijn vele lotgenoten zoals mijzelf die jou zullen helpen in deze moelijke tijden. Welkom!! ;)
 
Beste Bastiaanzz,

Heb je klachten gelezen en onderzocht,ben tot de conclusie gekomen dat je aan G.A.S. lijdt. Hoe het zich zal verder ontwikkelen is moeilijk in te schatten, Helaas bestaat hier geen remedie voor. Gelukkig is het (meestal) niet dodelijk maar je zal ermee moeten leren leven. Hier zijn vele lotgenoten zoals mijzelf die jou zullen helpen in deze moelijke tijden. Welkom!! ;)
Ik voel me nu al welkom.
Zolang deze hobby mij meerdere keren per week een grote glimlach op het gezicht brengt, neem ik dat met gepaste voorzichtheid, voor lief. :halleluja
 
Welkom. Van een oudgediende. (Straks een feesje voor 20 jaar SF-lidmaatschap)
 
Back
Top