Kunstenaar/ schilder van synth & andere gear Crazy Oil Arts zit in de penarie door de oorlog. Lees en kijk even mee?

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.963
Locatie
Streek rond Herentals - België
Misschien zag je zijn schilderkunst al aan de muur bij Bo Beats... Hij schildert schitterende synths in coole kleuren en stijl. Ik had contact met hem eind 2021 maar toen geen geld om zijn kunst te kopen (hij schildert oa foto's van je gear op verzoek)

Lees even mee:

Crazy Oil Arts

Dear friends!
I'm a Ukranian painter and now I don't have any opportunity to create or send a oil paintings.
War around us.
If you want to support my family or my country, please buy a clothes with the prints of my Artworks or Digital Picture in High Resolution.
Thank you for your help!

Our customers:
Moog Music, Instruo Modular, Endorphines, Qu-Bit, Electrosmith, Winterbloom, Winter Modular and many more
Article about Crazy Oil Arts:


 

Attachments

  • Schermafbeelding 2022-03-16 om 11.14.51.png
    Schermafbeelding 2022-03-16 om 11.14.51.png
    706,4 KB · Bekeken: 168
Ik heb contact met hem net gehad zo net. Je kan 'm indien gewenst, steunen door een download te kopen van zijn kunstwerk. Je krijgt dan de rechten de afbeelding te gebruiken.
Ik quote zijn laatste comment:

I made a listing in my Etsy shop and you can buy a high resolution picture of my last work. And you can use it as you wish with any rights. It's the least i can do for your help

https://www.etsy.com/listing/1179035146/high-resolution-digital-image-of-last

You can buy it as many times as you want
 
Goed bezig @klinkske, ik heb zelf mensen in huis gehaald en medische spullen gekocht.
Krijg dagelijks verzoeken van mensen die onderdak zoeken.
 
Mensen opvangen is hier geen optie, maar mijn vrouw is vluchteling geweest als 2 jarige met gans haar gezinnetje, we doen wat we kunnen...
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top