metatron
Sw, Sdshn, Ptch & Rvrb
Ze bouwen zo langzaam de spanning op naar Cubase 12.1 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Daar heb je ook gelijk in. Zit nu op 9.5 en deze is prima. Kan er alles mee wat ik nodig heb. De overstap naar 12 is eigenlijk al helemaal goed dan. Bedankt voor je opmerking!Ik zou niet weten wat ik mis in 12.... wat kunnen ze nog meer erbij verzinnen?![]()
Hier ook geupgraded van 7.5 naar 12. Wat wel vervelend is zijn de windowtjes voor dit en dat. Ik wil het liefst een schone window waar ik uitsluitend de sporen zie. En de kleur (grijs/zwart) layout ben ik ook niet over te spreken.
En nog iets. Zodra ik Cubase opstart zie ik alleen het menu boven waarbij het vriest (zie foto). Kan dus niets aanklikken. Pas na na een tijde en meerdere malen klikken met muis reageert het pas. Maar soms ook niet. Weet iemand wat de oorzaak kan zijn?
Ben nu bezig om mijn Tascam FW1884 te mappen als midi controller (met name de transport functies), waar cubase 7 gewoon ingesteld kon worden via een Mackie HUI template
Top, dan hebben ze dan veranderd na 9.5.Preferences zit in Cubase 12 onder 'Edit', ga ook eens naar die kleuren kijken![]()
Ik heb ook mijn cubase geüpgraded, van 7 naar 12 gegaan. Jeetje wat een veranderingen!!
Heb je al eens geprobeerd om het in een zelfgemaakte map te laten zetten?Ik heb een probleem met het installeren van content van Cubase/add-ons op m’n Mac.
Downloaden wil wel, maar het content automatisch verzetten naar de Steinberg map wil niet
Op internet zag ik iemand met dezelfde vraag en deelde deze screenshot
Weet iemand hier een oplossing voor
Dat is Windows, Mac heeft wat anders..Heb je al eens geprobeerd om het in een zelfgemaakte map te laten zetten?
Ik heb een screenshot van hoe het bij mij is bijgevoegd.