• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Ruilen: Eurorack ALM Squid Salmple + Axon expander

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

Vincent010

Nieuwkomer
Lid sinds
9 oktober 2021
Berichten
7
Locatie
Rotterdam
Ondanks heel graag willen krijg ik de ALM Squid Salmple Eurorack sampler niet lekker in mijn workflow en haal ik er niet uit wat er in zit ..

Ik zou het setje Squid Salmple (Schneidersladen april 2021) + Axon CV expander (Perfect Circuit mei 2021) graag met iemand ruilen voor een Make Noise Morphagene, Strymon Magneto of Instruo Arbhar.

Ze zijn beiden in perfecte staat en compleet met doosjes, USB key, kabeltjes etc. Nieuwprijs is EUR 600,00. Marktwaarde wat mij betreft 75 รก 80% hiervan.

Wie maakt me los/blij?
 

Attachments

  • SCR-20220223-ep8.jpeg
    SCR-20220223-ep8.jpeg
    215,5 KB · Bekeken: 137
  • SCR-20220223-eqe.jpeg
    SCR-20220223-eqe.jpeg
    170,7 KB · Bekeken: 119
Back
Top