Audio Damage geeft 33 oudere plugins weg

ja, da's het plugin nieuws van deze week, maar k heb ni veel zin om 33x te installeren, en dan nog,, ik ken maar één plugin, en die bruik ik ni meer
 
Replicator heb ik toendertijd voor m'n iPad gekocht... effe kijken wat hij op mn computer doet..
 
toffe actie van ze..
 
Kunnen we hiermee van Vintage Software gaan spreken?

Super dat ze dit doen, geen garanties meer dat het ook gaat werken natuurlijk maar hier ga ik zeker wel mee knutselen als het lukt!
 
Daarom zijn het ook legacy-plugins die ze niet meer ondersteunen. Gratis, maar zonder support, voor wie er wat mee kan.

Ik lees trouwens net de V3 plugins van Tonebooster nu ook freeware zijn. Reelbus is tof 👍

ToneBoosters | Audio Plug-ins | Changelog
Cool , eigenlijk best leuk dat ik een jaar of 10 achter ben met die vsts ;) , zo kan ik ze gratis dowloaden heheh
 
Audio Damage heeft een nieuwe website en concentreert zich volledig op nieuwe producten. Daarom geven ze 33 Legacy plugins die ze maakten sinds 2002 nu weg. Voor wie het leuk vindt, er zit vast iets tussen 👍

Audio Damage Free And Legacy Products

Dank voor het delen!
Ik heb (alweer lang geleden eigenlijk) een aantal AD plugins gekocht en die gebruik ik nog steeds regelmatig.
Jammer dat 1e versie van de EOS er niet bij zit, 1 van mijn fav reverb plugins.

'tzelfde geldt voor die V3 plugins van Tonebooster, die zijn gewoon dikke prima !!
 
Back
Top