• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Erica Synths 3 x 126HP Monster Case / Xaoc Devices Odessa / Synthesis Technology E352 / Squarp Instruments Hermod / NE Basimilus Iteritas Alter etc

Prijs
1 Euro
Conditie
Zo goed als nieuw

axn

Ouwe rot
Lid sinds
2 december 2004
Berichten
1.457
Locatie
Waddinxveen
Door onvoorziene omstandigheden ga ik vrijwel stoppen met eurorack, en met een zeer kleine setup door,vandaar verkoop ik verkoop de volgende gewilde Eurorack modules en Case.

Morgen of overmorgen kan ik van alles foto's maken, en het versturen cq ophalen.
  • Erica Synths 3 x 126HP Skiff Monster Case / 555€ / Incl Side Panels (eerste eigenaar)
  • Xaoc Devices Odessa / 425€, incl ook de black panel 449€ (eerste eigenaar)
  • Synthesis Technology E352 Cloud Terrarium Black / 490€
  • Squarp Instruments Hermod / 375€
  • Noise Engineering Basimilus Iteritas Alter / 349€
  • Heel veel Befaco Knurlies / Prijs TBA (eerste eigenaar)
  • Heel veel patchkabels / Prijs TBA (eerste eigenaar)
Alles In perfecte staat, inclusief power cables, adapters en de meeste hebben originele dozen.

Ophalen in Gouda / Waddinxveen of verzenden.

Geen ruil.
 

Attachments

  • eur.jpg
    eur.jpg
    263 KB · Bekeken: 226
Back
Top