Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Even recapituleren,je hebt geld en geeft het aan een vrouw, niet aan een synth?Raar volkje hier.Stel; je moet helemaal opnieuw beginnen, waar geef je dan je budget aan uit?
Aan een vrouw! dan ben ik zeker dat het budget op is, en hoef ik me geen zorgen nog te maken over welke synth ik zou willen kopen.
Ja,met een slecht karakter of niet.Beter zoek je een partner met een goed inkomen zodat je juist méér synths kunt kopen.
Beter zoek je een partner met een goed inkomen zodat je juist méér synths kunt kopen.
ja dat vind ik wel een goede gedachte.Aan dure synths.
Je hebt dan weinig meer nodig.
De interface zit vol....2025 GAS vrij en alleen maar spelen?
Eén stereo-synth eruit, twee mono-synths erin!De interface zit vol....
Hahahahahahahahaha.Eén stereo-synth eruit, twee mono-synths erin!
Ja maar.... de reis is minstens zo belangrijk. Dat neem je allemaal mee. Alle missers en toppers, inzichten, doorgestoken zandkastelen, euforie momenten enzovoorts. Alle frustraties met kabelmanagement, drivers en installatieceedees die zoek zijn pre internet. Lachen man.Dus als ik opnieuw zou beginnen zou ik direct voor een uitgebreide high-end synth gaan, en alle instapmodelletjes en losse speeltjes overslaan. Uiteindelijk ben je dan goedkoper uit en wordt het muziek maken wat leuker denk ik.
Het vormt zeker ja. Daarom heb ik ook geen spijt van eerdere aankopen ook al zijn die op termijn vervangen door wat anders. Behalve dan de domme GAS-aankopen waar je van te voren eigenlijk al wist dat het geen slimme aankoop zou zijn, maar waar je jezelf toch op een of andere manier hebt wijsgemaakt dat je niet zonder kon.Ja maar.... de reis is minstens zo belangrijk. Dat neem je allemaal mee. Alle missers en toppers, inzichten, doorgestoken zandkastelen, euforie momenten enzovoorts. Alle frustraties met kabelmanagement, drivers en installatieceedees die zoek zijn pre internet. Lachen man.
Zeker waar. Ik heb eerder spijt van bepaalde verkopen dan van bepaalde aankopen. Als je qua aankoop vooral mikt op tweedehands of eventueel B-stock, dan valt het financiële verlies bij verkoop doorgaans best mee en kun je makkelijker rouleren om de perfecte setup (van dat moment) te vinden zonder je compleet blauw te betalen.Ja maar.... de reis is minstens zo belangrijk. Dat neem je allemaal mee. Alle missers en toppers, inzichten, doorgestoken zandkastelen, euforie momenten enzovoorts. Alle frustraties met kabelmanagement, drivers en installatieceedees die zoek zijn pre internet. Lachen man.
Gelijk achter een Yamaha Genos / Korg Pa-5 kruipen is niet voor iedereen weggelegd om daar je inspiratie te vinden. Ook al is dat het uiteindelijke eindstation (niet serieus bedoeld voor er weer iemand hapt)