• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht Hungry Robot - Wardenclyffe Mini (lo-fi reverb pedaal)

Prijs
200 Euro
Conditie
Nieuw

cmdz

Ouwe rot
Lid sinds
22 februari 2016
Berichten
548
Letterlijk nieuw, deze week ontvangen uit de VS.

Mooi pedaal dat meerdere dingen doet: LFO, HP en LP filter, Random LFO, Reverb, en Wobble en Lo-fi (lofi) effect (zie youtube en hungry robot site).

Al met al leuk boutique pedaal, en momenteel niet verkrijgbaar (sowieso niet in NL, en in USA uitverkocht).
Zit in de categorie cooper fx generation loss, fairfield circuitry shallow water, strymon deco, lo-fi junky, etc.

Ik was alweer vergeten dat ik hem besteld had (wachttijd was best lang) heb hem inmiddels niet meer nodig, dus voordat hij hier stof gaat vangen maak ik er graag een ander blij mee! Nieuwprijs = 200 dollar, en dus nog verzendkosten en importkosten betaald. Minimale prijs dus 200 euro, maar bieden mag! Doosje zit er nog bij (stelt niet veel voor), er zat geen adapter bij, maar hij doet het gewoon op 9v centernegative (de standaard).

Op te halen in Amsterdam oud zuid, verzenden kan ook (kosten voor koper). Geen onzinbiedingen graag.
 

Attachments

  • IMG_7946.JPG
    IMG_7946.JPG
    186,3 KB · Bekeken: 194
  • IMG_7948.JPG
    IMG_7948.JPG
    153,6 KB · Bekeken: 153
  • IMG_7947.JPG
    IMG_7947.JPG
    134,6 KB · Bekeken: 159
Mag weg voor 175, koopje, als je hem zelf bestelt uit de USA ben je meer kwijt! (en momenteel out of stock)
 
Back
Top