Wat er mis ging vandaag in één foto. Doe mee? Post één foto

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.963
Locatie
Streek rond Herentals - België
FUCK OFF ableton
dan blijven we wel 10

fuck me.jpeg
 
en ik maar denken dat IK oldschool was met m'n High Sierra ;)
 
Sorry hoor.. maar wat ging er mis weergeven in één foto?? Het is allemaal al moeilijk genoeg.. :P

 
Laatst gewijzigd:
de snelste manier om niks muzikaals meer te doen voor je volgende vrije tijd is updaten vd computer om dat te merken dat niks oude hardware nog wil... haha dat was dus in die ene "wat ging er mis met je dag" ook prijs met Maschine, dat was n reply van mij :D
Ben geleerd ondertussen... Als ik nog update doe ik 't wel op een externe HD als boot. Dan is ie na een herstart terug de oude, als de verse update enkel ellende is
 
ik wacht altijd een jaar of twee met de volgende update van macOS, eigenlijk nooit problemen gehad. Alleen dat waves plugins het niet meer doen, maar ja....snap ook wel dat je als developer op een gegeven moment stopt met backwards compatibility. Qua hardware probeer ik afhankelijkheden met de computer zoveel mogelijk te voorkomen, maargoed, kan me voorstellen dat het met die volle kelder van jou wat lastiger kan zijn ;-)
 
  • Duimpje
Duimpjes: Vic
tja, idd, Ableton en ook Cubase zijn OSX versie gebonden,,,

En Samplitude X4 werkt beter dan X5 en ook X6, maar is dan weer niet echt win versie gebonden,,

Ik blijf op OSX 10.8.5 - Ableton 9/64 Bit - Cubase 6.5/32 Bit (voor de midi routing)
Ook voor de Midex 8 en Profire 2626,

Installeren en technisch prutsen is voor overdag,, dan is er toch geen sfeer,,
 
Wacht effe. Software die op 0.0.4 versie nauwkeurig afgestemd moet zijn op een OS? Sorry hoor, maar dat weten we van MacOS al decennia. Da's de reden dat een vriend van me, (yep: daar issie weer) die grafisch vormgever is, af is gestapt van Mac jaren terug. Nieuwe versie van Adobe Photosnob wilde niet werken op zijn machine. Had 'ie nodig voor zijn werk. Ik had geen probleem. Je koop een Apple machine met zaken erop en eraan zoals 'ie is op de dag van aankoop. Kun je daar niet mee leven dan is Apple niets voor jou. Voordeel is dat het hardware is van hoge kwaliteit die lang meegaat. Maar de prijs die je daarvoor betaalt is dat je niet het nieuwste van het nieuwste moet willen hebben.

Sorry voor de negativiteit, maar dit is niets nieuws. Zo werkt Apple nu eenmaal. Peperdure iPods die "obsolete" worden verklaard enzo. Je hele muziekverzameling zal erop gestaan hebben.

Apple is leuk maar niet voor de power-user. Is leuk voor mijn moeder die een compu koopt en nooit wil updaten of upgraden (en geen virussen wil krijgen). Je weet dat je bij Apple vrij snel nieuwe hardware moet kopen en daar moet je niet over klagen.
 
Apple doet voor mij wat moet, zelfs mijn macbook 2008 en imac 012 doen hun werk nog. If it works don't upgrade it
nieuwe snufjes blabla lekker belangrijk - heb die live 11 gekocht voor n cursus die begint in januari, zal pecht zijn dan, ik doe m wel met 10
Maschine zelfde verhaal, laatste versie draait niet, jammer voor NI, koop ik de rest ook niet meer. - meer $ over voor hardware :kroon:
Die dunne imacs komen hier niet binnen, kan je zelf vast niks mee mee... En mijn iphone 5 werd vervange door een 5s door een SE en die doet 't nog steeds: leve de hoofdtelefoon output

en ivm ipods: de allereerst werkt nog STEEDS - ja die dikke bak... Stilaan vintage... De recentere werken niet meer (dode accu)
 
Back
Top