Animoog-Z

vinnieq

Lidl
Lid sinds
11 juli 2004
Berichten
9.455
Lekker bezig bij Moog: https://www.moogmusic.com/products/animoog-z

Ik heb een hoop pret met de originele Animoog voor de iPad. Nu meer en ook voor iOS en macOS:

The next professional synthesizer for iOS and macOS.​

Powered by Moog’s Anisotropic Synth Engine (ASE), Animoog Z empowers you to visually traverse new sonic universes and even create your own! ASE utilizes a novel orbit system to expand the concepts of wavetable and vector synthesis, allowing you to navigate dynamically through the X, Y, and Z axes of sound. Sound design with Animoog Z is immediate and intuitive—simply select and drag the orbit path to explore endless sonic configurations.
 
Bedankt voor de tip! De oude versie stond op mijn oude iPad en ik gebruikte het niet veel, hoewel ik het concept erg goed vind. Maar deze Z-versie draait sowieso niet op een oude iPad, dus een versie voor mijn muziekcomputer iMac was dus zeer welkom. Helaas moet ik hiervoor mijn Mac upgraden naar MacOS 11 en daar ben ik ietwat huiverig voor, omdat nu alles lekker qua muziek enzo stabiel is en met een nieuw MacOS is het altijd gedonder, is mijn ervaring. Dus ik wacht nog effe. Upgraden zal ik op den duur toch wel moeten (of als ik een nieuwe M1 Mac koop is het al voor de bakker) en dan ga ik 'm geheid installeren!
 
Hij klinkt weer goed!
Polyfonie is ook sterk verbeterd ten opzichte van Animoog.
Het ziet er grafisch ook aantrekkelijk uit, ik begrijp er echter nog geen bal van, dus daar moet ik me maar eens in gaan verdiepen.
 
Back
Top