Je volgende 3 verkopen

de output rechtvaardigt niet echt de hoeveelheid poen die t zit vast te houden
Precies om die reden een tijd geleden dat van mij eruit gegooid. Was wel wat kleiner dan wat jij hebt, maar mis het toch af en toe wel. Juist dat lekker bezig zijn zonder dat er wat nuttigs uit hoeft te komen is wel lekker. Of dat gevoel om Ć”lles los te trekken šŸ¤£

kan je dr niet wat opschuiven? ik heb ook redelijk wat dannysound gesoldeerd, wel vet spul hoor.

dat gezegd hebbende ga ik misschien mn hele modular er wel uitdoen :D
de output rechtvaardigt niet echt de hoeveelheid poen die t zit vast te houden
was wel een leuke reis en ik vind t ook nog steeds heel tof, dus wie weet hou ik m toch nog
anders koop ik er een nog een extra smerig dikke synth, een smerig dikke elite gitaar en smerig dikke elite amp voor terug denk ik
Dannysound is mooi spul, maar ik word helemaal kriegel van micro wiebel knopjes. Eurorack is al vrij krap en dan ook nog dat er bij en dat trek ik gewoon niet, alsof je met grote schopschoenen madurodam huisjes gaat kapottrappen. Dat is eventjes leuk en daarna heb je het wel gezien.
Ik wil gewoon stevige, ruime knoppen a la ms20 / minimoog en zo.

Eurorack is vanaf het begin een haat - liefde ding, je hebt altijd zo veel kabels nodig en en met een aandachtsstoornis ben je zoiets al snel zat.
Nu gebruik ik een kleine case voor effecten, een freeze module, delay, verb, filters, lfo, drum triggers en als mixer (Mix BX), het andere rackje is dan voor gewone synth zaken. Dat gaat prima.

ja het is ook wel lekker, betej epielen ermee
maar ik heb ook nog 10 gitaren en 50 pendalen dus op zich is er genoeg te lummelen :D
de integratie van de modular in de rest van de setup gaat mij op eoa manier niet zo goed af
lekker spacen op alleen de modular, prima, groovejes bouwen prima, maar echt samenwerken met de rest..
maar goed, het is nog niet zo ver

Ik ben blij dat ik al aan het composteren ben als mijn vrouw erachter komt wat de gear Ć©cht waard is :D
Same here. :-) Ben op haar verzoek bezig een dossier aan te leggen met alle relevantie informatie, om de ontmanteling te vergemakkelijken.

Lyra 8

Metal fetishist

Mogelijk ook de pulsar 23

Doen allen denken aan eurorack. Veel tijd er in steken en geen resultaat

Ik zou een drumlogue en de soma utilities van @Nap aanraden ipv de pulsar (hoe vet ook)
Ik zou iedereen aanraden mijn Utilities te kopen, maar ik vind de Pulsar-23 toch wel een van de creatiefste percussiebakken van dit moment :D

Ik zou iedereen aanraden mijn Utilities te kopen, maar ik vind de Pulsar-23 toch wel een van de creatiefste percussiebakken van dit moment :D
šŸ˜‚

Ja net als de Perkons heel vet, maar ja ik heb ook met alles van cwejman en Roland mogen produceren. Is een Drumlogue eigenlijk slecht afgesteld fabrik af? Ja totaal.

Maar @Nap waarom verkoop je de Utilities dan? Ik ben er super blij mee.

@klinkske kijk ik ben ook beetje lui geworden, alles zonder preset opslag is mij ook te veel om het leuk te houden naast al mā€™n modular

Laatst gewijzigd:
Maar @Nap waarom verkoop je de Utilities dan? Ik ben er super blij mee.
Ik gebruik hem gewoon nooit, dat distorten etc is leuk maar niet echt mijn sound. Heb hem al een tijd staan maar behalve een paar testen nooit een toepassing voor kunnen vinden.

Laatst gewijzigd:
Ik gebruik de interne loopers ook niet veel. Meestal doe ik dingen via MIDI, de clock pins en/of mijn Ornament-8s.

Midi, per kilo
Ts, trs, xlr, per kilo
Aes/ebu, per kilo

Moet alles nog wegen. Komt als Eindejaar dump dus w8 met je geld aan synths uitgeven ;)

Gaia 2
TD3 MO
overgaan van een ASM Hysrasynth naar de Deluxe versie
Roli Airwave? twijfel geval ;)

De lijst die in mijn hoofd zit momenteel:

yamaha Rx5 (gaat zeker weg, heb ik r 2)
Roland jp 8080 (gaat 90% zeker weg)
Novation summit (heb m een jaar al al een keer aangezet)

• Duimpje
Duimpjes: Nap
Ik ben al mijn spul eens aan het nalopen en op de nominatie om te vertrekken staan de Roland FA-06 en de Zoom R8.
Een Axiom Air mini 32 staat hier ook te verstoffen, maar zal amper iets opbrengen vermoed ik.

JP-8080 is een van de weinige synths die ik altijd heb willen hebben maar om een of andere reden nooit heb gehad.
Ik heb m al zeker meer dan 10 jaar en ik denk dat ik m 1 keer een pad heb laten spelen in een track. De presets zuigen, ik heb ze 2 weken terug allen nog eens beluisterd. Ik dacht een trance deuntje te maken en buiten

Presets interesseren me niet, dat los ik zelf wel op :D het is wel een iconische synth.

• Duimpje
Duimpjes: Vic
Back