Schema van Eventide instant phaser ps101

glowingfish

Ouwe rot
Lid sinds
6 augustus 2010
Berichten
2.214
Locatie
Tapeloop city
Ben op zoek naar het schema, nergens te vinden, wel te koop voor $35 maar vertik het om voor een copietje van 1 a4-tje 30E te gaan betalen.

Wat ook welkom is, is iemand met de Eventide clockworks instant phaser die zijn bovenkap er even af wil halen en een foto van de printplaat maakt.

Ik heb namelijk een phaser staan maar zonder de IC's Ik weet dat er TL072/84 etc. inzit maar welke waar ?

Ik ben bereid om de moeite vergoeden ;-)


Ik heb alle IC voetjes vervangen en alle elco's gerecapped (ook op de achterkant van de PCB) Nu de ic's nog.

Alvast bedankt !
 

Attachments

  • eventide phaser.jpg
    eventide phaser.jpg
    164,2 KB · Bekeken: 165
Goedemorgen Marcu,


Dank voor je tip en die had ik ook gevonden, helaas is de foto niet van een hoge resolutie en als je inzoomt wordt het blurry en kan je de tekst op de ic's niet lezen :-(

Grt Aart
 
schema staat in de manual op hun site

ps101
 

Attachments

  • PS101 Instant Phaser.pdf
    346,8 KB · Bekeken: 166
Hallo Toon,

Aach wat stom van me. Dank en waardeer ik ! Echter staan de IC's helaas er niet bij, kan nu nog niet verder dus heb echt een foto van de PCB nodig. Komt wel goed en dank nogmaals Toon !

Vr. grt Aart
 
Goedemorgen Toon,

Ik was weer te gehaast met het bekijken van het schema. LM301 en LM741 zijn de originele opamps die er blijkbaar ingaan. De LM301(A) is niet meer nieuw te verkrijgen en heb de equivalent 5534(A) gekocht, een BB opa zou ook kunnen (mijn favoriet) maar ik wil het zo origineel mogelijk houden en de OPA is een prettig en warm klinkende opamp maar niet in deze configuratie vind het de juiste (vermoed ik)

Het is even uitzoeken en tellen waar de IC's horen, 8x de M741 voor het phaser circuit, plus nog een LM741 ergens, tel 4 LM301's maar houd ik nog 2 IC's plekken over. Even puzzelen en ben geen held in schema's lezen, was vroeger ook al geen held in straat kaarten lezen ;-)


Thanx nogmaals Toon en mocht ik er niet uitkomen, wellicht kan ik even aan de bel trekken ?


Vr. grt Aart
 
Back
Top