Behringer Syncussion SY-1

SY1-2.jpg


Behringer lost foto's van een nieuwe clone:deze keer de Pearl Syncussion SY-1 die eraan moet geloven.


bron: Synthanatomy


SY1-1.jpg
SY1-3.jpg
 
Last edited by a moderator:
Jammer dat ze niet een beetje naar de moderne euro versies van de SY hebben gekeken, bijv. Michigan Synth Works SY0.5, ik weet alles van Uli is een 8o) en dus zo goed als niets anders t.a.v. het origineel. Maar toch, als je dan toch CV inputs erin bouwt, waarom dan niet CV in voor het veranderen van het osc mode, voor de width, voor de decay.... Ik betwijfel of het via midi kan. Midi implementatie is bij Behringer vaak minimaal.

Ben best geinteresseerd, maar ik heb al een SY0.5 en ik had die graag vervangen door deze, maar zonder de CV inputs... Not sure.
 
Laatst gewijzigd:
ja cv control is vaak minimaal.
Vind dat ook wel jammer in dit geval.
Maar in dit geval zie ik het niet als iets wat ik in mijn modular zou hangen.
 
Niet bedoeld om in de modular te hangen, maar ik zou wel graag modulatie mogelijkheden blijven houden...
Ipv een halve syncussion, een hele zou niet verkeerd zijn, maar ja...
 
ja ik zie liever ook meer cv inputs.
Je kent Uli he...Die weet goed te besparen.

hij klinkt iig erg fraai.
Wist nooit dat je zulke dikke bassdrums uit zo een ding kon krijgen.
 
wel vet een set van 4-5 van die dingen en dan een edrum set eraan hangen...pieeeuuuwwwwww
 
wel vet een set van 4-5 van die dingen en dan een edrum set eraan hangen...pieeeuuuwwwwww
Ja, ik kijk er nu al naar uit=( . Er zijn zo van die dingen uit de jaren 70/80 die ik liever niet meer hoor. Maar verders is zo'n Syncussion wel vat. Beetje beperkt, lijkt mij
 
Leuk ding, maar ik heb genoeg spul dat hetzelfde kan en meer en dat simpel te bedienen is. Zo hoorde ik in de demo van Behringer een tom die veel leek op een geluid dat ik onlangs in een handomdraai op de MatrixBrute heb gemaakt.
 
Ja, ik kijk er nu al naar uit=( . Er zijn zo van die dingen uit de jaren 70/80 die ik liever niet meer hoor. Maar verders is zo'n Syncussion wel vat. Beetje beperkt, lijkt mij
nou dit is wel redelijk cool zoals die drummer erbij zit:D
 
Ik zag 2 weken geleden een foto van n studio met 4 toestellen bij elkaar. Kerel was n techno held op leeftijd. Benieuwd of ik n video ga vinden.
 
nou dit is wel redelijk cool zoals die drummer erbij zit:D

The Night van Valerie Dore met abstracte poëzie in optima forma: I feel waiting now. :)
 
Ik zag 2 weken geleden een foto van n studio met 4 toestellen bij elkaar. Kerel was n techno held op leeftijd. Benieuwd of ik n video ga vinden.
Liever dit dan disco.
Als ik dictator en baas van de wereld word ga ik de meeste disco verbieden :-)
 
199 euro bei 'nen Thomann. 'Lieferbar in mehreren Monaten'. Niet per se op mijn must-have lijst.
 
Back
Top