Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Al getest?
Hola iets vreemds.De Air “multiband Filterbank” is gratis te downloaden voor de liefhebbers.
code : MULTIBAND2024
Geldig tot 2-12-2024 (anders een €99,- dacht ik)
Mvg
Danny
Is dit gekoppeld aan je akai account?
Inderdaad, staat in het overzicht. Bedankt!Het is gekoppeld aan je Inmusic account als het goed is. Nar 'aanschaf' stond hij in mijn overzicht, maar ook in de Inmusic Software app waar ik hem kon downladen en activeren.
Hetzelfde voor mijn MPC.
Nog niet voor Force.
om te activeren moet je blijkbaar Inmusic Software Center op je PC/Mac hebben - koppelverkoopHoi, ik ben er even helemaal uit. Hoe zet ik de air filter bank in mijn account? Is dit gekoppeld aan je akai account? Ik neem aan dat het een akai mpc (en misschien force) plug-in is?
Dat ben ik inderdaad van plan want op deze manier is betrouwbaar musiceren niet echt haalbaar.naar het schijnt zou vanaf de echte versie MPC3xx de vereiste om verbonden te zijn met het internet komen te vervallen
-ik zou downgraden zodat je tenminste (terug) een werkbare MPC hebt
Die plugin werkt WEL op MPC 3 beta. Ik ken al 2 mensen die hem hebben draaien.om te activeren moet je blijkbaar Inmusic Software Center op je PC/Mac hebben - koppelverkoop
de gratis plugin werkt NIET met MPC3xxx (beta)
Hoe activeer ik deze ?De Air “multiband Filterbank” is gratis te downloaden voor de liefhebbers.
code : MULTIBAND2024
Geldig tot 2-12-2024 (anders een €99,- dacht ik)
Mvg
Danny
Die code moet je online ingeven om hem gratis te krijgen, niet op je MPCHoe activeer ik deze ?
Ik krijg dit als ik MULTIBAND2024 intyp
Ik krijg dit als ik MULTIBAND2024 intyp
Okee bedankt het is gelukt !
naar het schijnt zou vanaf de echte versie MPC3xx de vereiste om verbonden te zijn met het internet komen te vervallen
-ik zou downgraden zodat je tenminste (terug) een werkbare MPC hebt
Dat klopt volgens mij ook van geen meter....waar haalt hij dat toch? Ik run 3.4 en ik heb vandaag 1x mijn mpc met internet moeten verbinden om die nieuwe plugin te activeren. Mijn MPC One heeft geen Wifi, dan kon ik alleen naast mijn router muziek maken als zijn uitspraken zouden kloppenAls ik hierop wat mag vragen? Hoe zit dit? Ik herken t niet namelijk met mijn eigen mpc,, k heb zelf de mpc one (V1) en die werkt prima zonder internet. Updates of software toevoegen die ik middels een netwerkkabel, die ik , als t klaar is eruit trek omdat anders die kabel dwars door de studio ligt. Ik heb wel een akai account met daaraan het serienummer gekoppeld. Het ding draait vlekkeloos (natuurlijk de bekende 3.0 bugjes) maar geen rare dingen omdat hij geen internet heeft ofzo.