Afgehandeld advertentie in archief

Tom 32

Ouwe rot
Lid sinds
16 januari 2003
Berichten
4.408
Locatie
hete kolen
Ik probeerde vandaag mijn advertentie omhoog te schoppen, maar had daartoe niet de bevoegdheid.
Bij nader inzien bleek hij in het Marktplaats archief te staan.

Mijn vraag is of dat niet wat snel is.
 
Mijn vraag is of dat niet wat snel is.
We hebben de "bewaartermijn" van advertenties inderdaad teruggebracht van 3 maanden naar 30 dagen. Het idee erachter is tweeledig:
- Omdat we met de nieuwe richtlijnen vragen om zoveel als mogelijk 1 product per advertentie te plaatsen, worden er duidelijk meer advertenties geplaatst.
- We denken dat een advertentie die 30 dagen onbeheerd op het forum staat, zijn doel wel gepasseerd is. Omdat we voor de huidige versie van het forum niet konden schoppen, was een wat langere termijn logischer. Nu is er weer de mogelijk om je advertenties actief te beheren. De 30 dagen gaan telkens opnieuw tellen na de meest recente post. Zo hopen we de marktplaats relevanter en actueler te houden.
 
Klopt het trouwens ook dat alle nieuwe advertenties voor zowel aanbod als vraag niet automatisch bij New posts zichtbaar zijn?
 
We hebben de "bewaartermijn" van advertenties inderdaad teruggebracht van 3 maanden naar 30 dagen.
Bedankt voor je antwoord.

Betekent dat nu dat ik nu opnieuw een advertentie moet plaatsen om hem onder de aandacht te krijgen?
 
Betekent dat nu dat ik nu opnieuw een advertentie moet plaatsen om hem onder de aandacht te krijgen?
Nee, ik kan hem wel even voor je terugzetten en tijdelijk een extra post plaatsen zodat hij niet direct weer naar het archief gaat. Als jij dan ook nog even iets post, kan ik mijn tekst weer verwijderen.
 
Klopt het trouwens ook dat alle nieuwe advertenties voor zowel aanbod als vraag niet automatisch bij New posts zichtbaar zijn?
Ja dat klopt. Maar dat is al jaren zo. Op de frontpage zie je rechts de 5 meest recente advertenties in zowel aangeboden als gevraagd. Daarnaast kun je je op beide forums abonneren zodat je niets hoeft te missen. Als er dan iets nieuws is, verschijnt er rechts bovenin je scherm een getal bij het belletje (een notificatie). Je kun ervoor kiezen om je ook per email hierover te laten informeren.
 
Back
Top