• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Minilogue XD Module / Pianet / Blofeld KB / JV-880 / SonicCube / Proteus 1+ / MS-1

Prijs
1 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

snitch

°⧭°
Lid sinds
30 juni 2003
Berichten
2.656
Locatie
070
Te koop of te ruil wegens veel te veel:

Korg Minilogue XD rack €400 keurig netjes
Hohner Pianet €400 prima bespeelbaar maar kan nieuwe sticky pads gebruiken, (die zie ik te koop voor zo'n €5 per 10 stuks)
Waldorf Blofeld Keyboard €400 recent voorzien van nieuwe knoppen, geen geskip meer, met een kleine beschading bij het scherm
Roland JV-880 €200 prima, moet alleen de batterij even checken
Roland Sonic Cube €200 gebruikt, prima
E-mu Proteus 1/Plus €150 prima, met wat rack krasjes
Behringer MS-1 €210, keurig netjes

Alles met stroomvoorziening, zonder doos, van sommige zaken heb ik nog een manual liggen.

Foto's op aanvraag / zodra ik even tijd heb. Ik check alles nog een keer vóór verkoop en meld alles eerlijk.
Af te halen in Den Haag (ivm Covid bij de voordeur, helaas geen luistermogelijkheid) of niet te ver van Den Haag ook te bezorgen, maar dan enkel bij vooruitbetaling.

Staat niet in de weg... nou ja, staat een beetje in de weg :kimono: maar ik heb geen haast.
 
SonicCube is natuurlijk de SonicCell :stupid

Korg Minilogue XD rack €390
Hohner Pianet €390
Waldorf Blofeld Keyboard €390
Roland JV-880 €195
Roland SonicCell €195
E-mu Proteus 1/Plus €145
Behringer MS-1 €200

Komt nog bij:
Casio Privia PX-5S €590 in nette staat
 
Back
Top