Ontwikkelingen Synthforum - Update

Goed werk en de layout is wat mij betreft veel duidelijker. Dat is het eerste wat opvalt. Voor de rest heb ik de site nog niet uitgebreid gebruikt, maar hopelijk doen zich geen grote problemen voor, zodat jullie nu kunnen uitrusten!
 
Mooi dat de site weer terug is! Goed gedaan. Nu eens kijken hoe alles werkt. :-)
 
Weeral enorm veel problemen gehad met inloggen , heb een mail gestuurd naar de moderator
Ineens lukte het dus wel , volgens mij is er nog steeds een fundamenteel probleem met accounts die gelinkt zijn aan emailadressen etc.
Ook de frontpage van de website wordt maar deels geladen etc...
 
Weeral enorm veel problemen gehad met inloggen , heb een mail gestuurd naar de moderator
Ineens lukte het dus wel , volgens mij is er nog steeds een fundamenteel probleem met accounts die gelinkt zijn aan emailadressen etc.
Ook de frontpage van de website wordt maar deels geladen etc...
Ik herhaal:

Bericht door een moderator:
Een vriendelijk verzoek om issues, vragen, klachten of verzoeken met betrekking tot de nieuwe software in de daarvoor gereserveerde discussie te deponeren. Zo houden we de zaken op 1 plek en is de kans minder groot dat er dubbele meldingen komen.


Dit draadje is NIET bedoeld voor het melden van problemen.
 
Prima update, ziet er frisser en beter uit, natuurlijk even wennen maar gaat vast lukken.
Mods bedankt, ga het voorbeeld van @vink maar eens volgen, dat lijkt me wel op zn plek.
 
Goed werk! Lijkt allemaal goed te werken. Wat zaken die anders zijn maar das ff wennen. Thanks en succes met de 'aftermath' verder :okdan:
 
Ziet er netjes uit:okdan:
 
Ziet er goed uit allemaal! 🙂
 
Ziet er goed uit heren!!:okdan::okdan:
Ik mis in de forum onderdelen enige scheiding tussen berichten....klopt dat?

Groet,

Rob
 
Ik mis in de forum onderdelen enige scheiding tussen berichten....klopt dat?

ik zie het wel.

1609198659364.png
 
Ziet er netjes uit. Ik kwam niet meer zoveel vanwege de buggy en laggy ouwe versie. Hopelijk werkt het nu beter en stabieler.
 
Back
Top