• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

verkocht [eurorack]Erica Pico VCO/Behringer EDP Wasp

mikeandrews

Meer knopjes! Meer! Meer!
Lid sinds
14 juni 2002
Berichten
1.009
Locatie
Amsterdam
Erica Pico VCO[/] - 90 euro

Perfecte 3HP VCO voor je eurorack, voor mij inmiddels overbodig en ik wil er een Pico LPG voor in de plaats. Als je die toevallig wilt ruilen dan kan dat dus :)

Nieuw 120, bij mij 90 euro en dan zitten er ook nog mooiere grotere knoppen op.

Met een simpele schakelaar is het ook ineens een heel veelzijdige LFO. Echt een te gekke unit maar een LPG is bij mij nu meer van toegevoegde waarde dus hij mag eruit.



Erica Synths Pico VCO is a great, deep sounding VCO with 32 selected waves – classical, fattened with sub-oscillator, FM synth and others.
Features
2 banks, 16 waves each
VCO/LFO mode
Voltage controlled wavesurfing
Wave morphing in LFO setting
Typically you would need several rather expensive modules to generate similar sounds, besides there's an extra feature – flip a switch, and you have a versatile LFO.

pico vco.jpeg


Behringer EDP Wasp
Wegens eurorack overbodig geworden deze te gekke Wasp van Behringer. Waanzinnig eigenwijs monosynthje met een ontzettend vet vervormend monsterachtig filter waar je geen genoeg van kunt krijgen.

Maar dan met moderne gemakken als betrouwbaarheid en stabiliteit, midi (via usb), PWM op de pulse vco enz. enz.

Werkelijk als nieuw in doos, met rack ears zodat je hem in je 19” rack kunt schroeven. Echt niet van nieuw te onderscheiden in doos.

Nieuwprijs met rack ears ongeveer 270 euro, mag nu weg voor 200. Factuur krijg je erbij voor evt. garantieclaim.

wasp.jpeg
 
Back
Top