• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

EURORACK uitverkoop deel 2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Zwerver

Ingeburgerd
Lid sinds
15 januari 2014
Berichten
75
Locatie
ZWOLLE
Goedemorgen mede Synthforummers!

Het halveren van de setup gaat in sneltreinvaart door dus hierbij even een nieuwe thread voor wat er nog over is met misschien wat gunstigere prijzen voor de koper.
Alles is bij mij inclusief versturen (behalve de Eurorack case).

XAOC Tirana 2 (2x), derde hands

Gekocht 9-12-2017 bij "Juno" door vorige eigenaar. Jij word de 3e dus.
Factuur aanwezig, mooie nette modules! Sequencers!
Mogen samen weg voor € 150,-
Boekje / doosje / factuur aanwezig.

XAOC Tallin VCA

Eerste eigenaar. Gekocht op 25 Juni 2019 bij Schneidersladen Berlijn. Vet ding; distortion overdrive achtig en versterkt echt.
Nadeel: heeft ongeveer 7 V nodig om volledig open te gaan op de expo input. De lineaire input opent op 5 V
Boekje / doosje / factuur aanwezig. € 110,-

Mutant Brain
Hexinverter

MIDI naar CV. Nog de eerste versie; oranje met grijs!
Gekocht op 12-03-2019 Schneidersladen.
Ik flash deze weer even naar de default instellingen. Deze kan je geheel naar eigen wens inrichten met een software tool online.
Bizar ding. Uiteindelijk was die bij mij een clock divider, CV & Gate doorgeefluik voor de Deluge. € 110,-

Blinds Mutable Instruments


VCA met polariserende draaiknoppen en stapel functie. Je kan er ook mee mixen en nog veel meer. Bijzonder ding maar niet mijn ding ;P
Check ook even de manual op de MI website om te begrijpen wat het ding doet want er is zoveel mogelijk.
Nieuw gekocht op 07-03-2020 bij Modular Synthesizers.nl Den Haag.
Boekje / doosje / factuur aanwezig. € 110,-

En het sluitstuk: 84 HP 6U Eurarackcase custom buid " Filthy Filterz "


2.5 mm schroefjes en wat ringetjes erbij. Wel gebruikt.
Ook de rails vertoont wat gebruikerssporen

Power supply Meanwell 65B. Kan makkelijk 16+ modules voeden. Met kleine modules had ik er zelfs 18 in!
Mocht deze in rook opgaan heb je voor een paar tientjes een nieuwe. Echt werkpaardje.

Foto's plaats ik hieronder even. Wel een zwaar lomp ding dus ophalen verdient wel de voorkeur. Bij eventueel verzenden moet ik eerst even vragen
wat het gaat kosten. Bij dure beweging delen we deze. Absolute bodemprijs € 180 , -

Wie maakt mij LOS!:D
 
case2.jpg
case4.jpg
case3.jpg


Foto's van de modules op verzoek. Bij de Blinds & Mutant Brain zit uiteraard ook een factuur / boekje / orgineel doosje. Was ik ff vergeten in de tekst.
 
Blinds VERKOCHT! Nu nog iemand blij maken met 84 HP 6U custom build eurorack case? Verzenden schijnt iets van 16,- te zijn, ik heb er geen geschikte doos voor moet ik nog ff kopen / bouwen o.i.d... iig bedankt voor de vele reacties. Helpt het als ik er een zooitje blind plaatjes bij doe? of wat andere goodies? Ik heb nog wel lange kabels ook.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top