• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

EURORACK uitverkoop!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Zwerver

Ingeburgerd
Lid sinds
15 januari 2014
Berichten
75
Locatie
ZWOLLE
Ik heb nog wat spulletjes over voor de liefhebbers!

Ik ga van 2x 84 HP 6U naar 1x 84HP 6U en moet dus de helft van mijn collectie kwijt zien te raken tegen redelijke prijzen:okdan:
Alles is bij mij inclusief versturen!
  • Blinds Mutable Instruments; gekocht bij Modular Synthesizers.nl 07-03-2020 120,-
  • DOT Sequencer DNIPRO (uit de Oekraïne) obscure module, gekocht op 16-01-2020, ik heb er 2 dus 1 mag er gaan voor 100,-
  • Micro Ornament Crime & Micro Grids van MOMO uit Amerika. Chinese kloontjes lokaal wordt er beweerd dat het met de hand gemaakt is in the USA. Gekocht op 2-2-2020. Onmogelijke communicatie met die gasten dus garantie totaal de deur. Samen mogen ze weg voor 100,-. Deze zijn gewoon wel werkend, maar voor hoelang dat is een vraagje. Ze geven verder geen storingen en doen wat ze moeten doen. De O_C heb ik geflashed met Hemispere Suite en heb de manual er geprint bij.
  • Euclidean Circles V2 VPME, gekocht 20-12-2019 bij Signal Sounds. Erg mooie module maar ik heb al 5 sequencers die Euclidean doen. Factuur aanwezig. 190,-
  • 6x Mix Happy Nerding,gekocht 23-12-2019 bij Schneidersladen. Een Audio Mixer. 75,-
Ophalen kan ook in Zwolle, alles werkend te zien en te testen.

Beller is sneller: 06 251 909 66
 
DOT is gereserveerd tot einde middag. Ik ben vandaag op cursus en pas na 1900 aanspreekbaar :D
 
DEZE Topic mag op slot! allles verkocht min de Blinds! Ik ga ff een nieuwe topic aanmaken voor de rest! :slotje::slotje::slotje:
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top