• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

DSi P12 module + push 2

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

The Big Ear

Ouwe rot
Lid sinds
15 juni 2011
Berichten
704
Locatie
Augusta GA USA
Heb mijn oog laten vallen op een moog subsequent 37, er moeten wat dingen uit om de fonsen te verzamelen...

Ableton Push 2, zo goed als nieuw, amper gebruikt, niet mijn ding. Komt samen met een draagtas, alle kabels en voeding, heb ook de originele doos. Ik heb nooit de live lite licentie geactiveerd, dus mss doet die het nog. 400€

Dave Smith Instruments P12 module te koop, komt met laatste firmware, originele doos, handleidingen en voeding. 800€

Foto's kan je hier vinden: https://modular.thebigear.be/#collec...1-3d28ca1ff671

Alles kan getest worden in omgeving Turnhout België met alle regels in acht genomen. Kan ook verzonden worden, kosten en risico voor de koper. Ruilen voor een moog subsequent 37 + wat euro's van mijn kant altijd mogelijk!

Groeten, Tom
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top