• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Over te nemen: Korg ID incl. Korg Triton VST

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

R2D2

Ingeburgerd
Lid sinds
13 december 2014
Berichten
80
Locatie
Antwerpen
Nieuwprijs Korg Trion VST is 249 USD. Mijn vraagprijs is 170 EUR. Maand geleden aangekocht.

Deze VST werkt als standalone of als plugin, maar enkel in een 64 bit DAW. Ik werk echter liever in mijn 32 bit DAW omdat ik daar kan combineren met oude plugins die ik niet in de 64 bits-omgeving heb (een bridge deed het niet te best). Vandaar heb ik beslist de Korg Triton VST van de hand te doen om wat geld vrij te maken voor andere dingen. Met enige spijt weliswaar wegens Korg workstation-liefhebber, maar voor mij werkt het niet zo handig op deze manier.

Werkt overigens wél netjes in Windows 7, hoewel Korg spreekt over Windows 10. Ook mijn oude Cubase 6.5 levert geen problemen.

Klankkwaliteit is overigens naar mijn mening beter dan wat op youtube of op Korg Soundcloud te vinden is. Zijn PCM samples overtreffen courante samplepacks toch wel qua geluidsdruk, of hoe zeg ik het.

Overname Korg ID is erg eenvoudig door enkel de gegevens aan te passen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top