Bax service

Novation Bass Station II, deze week van 379 naar 428. Onderstaande prijsopgave is puur bedrog.
 

Attachments

  • 1725525719610.png
    1725525719610.png
    31,9 KB · Bekeken: 39
En ik dacht dat ik streng was ten aanzien van spelling! S.O.S. Signalering Onjuist Spatiegebruik SOS - Signalering Onjuist Spatiegebruik Er staan, als je de spatiefouten meetelt, meer dan drie fouten in en na drie stop ik op mijn werk met lezen. "Eén of meerdere" moet zijn "een of meer". "Een" krijgt geen accenten als de uitspraak duidelijk is. Beter spellen - Home
 
Laat staan dat het in de Nederlandse taal 'Baks' is (als in 'achterbaks') en niet het angelsaksische 'Bax'!
 
Als Bax mensen aantrekt die na drie spelfouten al struikelen schiet ook niet erg op. Misschien is het wel bewust wat laagdrempelig gehouden.. :)

De laatste keer dat ik de Bax helpdesk moest bellen was voor een retouraanvraag. Geen reactie ontvangen op aanvraag via de website. De medewerker aan lijn was zo behulpzaam om het zelf te doen, mijn aanvraag was niet binnengekomen werd er gemeld.
Niet veel later 'n retourformulier ontvangen. Pakket afgehaald (bij mij thuis) door Bax zelf, het was mij eerder niet bekend dat ze een eigen retourservice hadden.
Kort daarna kreeg ik het retourformulier alsnog op mijn eerste aanvraag. Ik weer bellen (was nog net voor 18u en Bax sluitingstijd) en het verhaal uitgelegd en dat het pakket reeds afgehaald is. De medewerkster begreep mij en zou het regelen.

Volgende dag wederom een mailtje van de vervoerder van BAX. We komen bij u langs (was over 'n paar uur inmiddels). Bellen en gelukkig snel contact. Toevallig dezelfde medewerkster die de retour geannuleerd zou hebben. Ik weet niet waar het misgaat qua logistiek maar bij het brengen liep het ook al mis.

Ik voelde me echt schuldig bij het terugsturen maar het feit dat het kan als iets zo tegenvalt in prestaties.. je zal het maar bij een winkel als Meibergen gekocht hebben... Het productgewicht was veel hoger (Zat tegen de 29kg ipv de in de specificaties vermeldde 23.5kg. Ik zocht juist naar iets wat een beetje te tillen was..
Heb voor het retouren ook nog gebeld met Bax om een soort gecombineerde retour bij een nieuwe bestelling te combineren. Dit was niet mogelijk. Het was geen enkel probleem als het retour en de nieuwe bestelling niet met elkaar gecombineerd werden. Ik heb het er maar bij gelaten en de retourprocedure ingezet.

Ik weet waarom er qua communicatie zoveel misgaat bij Bax. Personeel vinden is voor veel bedrijven een probleem tegenwoordig. En dan ook nog mensen die een beetje bekend zijn met muziekapparatuur..
En dan is er ook nog de koerier... Zonder te veel uit te wijden over de gemiddelde Nederlander: een taalbarrière is niets vergeleken met een paar spelfoutjes.
 
Laatst gewijzigd:
  • Duimpje
Duimpjes: Nap
Nou ja, misschien zoeken ze juist wel mensen die na 3 fouten stoppen met het lezen van de arbeidsovereenkomst ... en dan gewoon bij het kruisje tekenen :D
 
Spatiefouten maken ze allemaal, het is vechten tegen de bierkaai. "Beschikbare premieregeling" is de bekendste in mijn dagelijkse werk. Ik ben ermee gestopt om mensen te verbeteren. Ik probeerde het zonder als een zeurpiet over te komen, maar het wordt zelden gewaardeerd. Hoewel ze liegen over hun voormalige prijzen, wil ik best voor Bax gaan werken als ik met pensioen ben en als ze dan nog bestaan. Als het dan wederzijds niet bevalt, ben ik weg zonder groot inkomensverlies. Overeenkomsten lezen en maken is mijn dagelijks werk, dus die lees ik stug door.
 
Back
Top