• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TE KOOP: Roland JX-8P met cartridge (en enkele gebreken)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

evio

Nieuwkomer
Lid sinds
31 januari 2018
Berichten
5
Te koop! Roland JX-8P inclusief cartridge.

Er zijn wel enkele dingen die opgemerkt moeten worden
- De aftertouch doet het niet enorm goed
- De interne batterij is leeg, gelukkig kan je met de cartridge alsnog je eigen geluiden opslaan
- De outputs zijn niet perfect. Er is omheen te werken, maar het lijkt me goed om er even naar te kijken. Ben hier zelf niet technisch genoeg voor.

Richtprijs is zo ongeveer 400 eu voor de synth met cartridge. Op te halen en uit te proberen in Amsterdam Oost.

Omdat ik niet heel vaak op synthforum zit, werkt het het best om even een mailtje te sturen naar evio@morvigor.nl. Dan kan ik ook wat foto's sturen mits geinteresseerd.

Groetjes
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top