Laboratorio Incognito
Ouwe rot
Dank je wel GoogolMooie track.
Alternatieve break en bassloop, vocals Ên solo...
Mooie clip.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dank je wel GoogolMooie track.
Alternatieve break en bassloop, vocals Ên solo...
Mooie clip.
CausaliDox - Wipe Me Off Your Skin
Sequencer:
Sequentix Cirklon
Soundsources:
Rossum Electro Music Assimil8_or
Michigan Synth Works SY0.5
Noise Engineering Basimilus Iteritas Alter
Mutable Instruments Elements
4ms Stereo Triggered Sampler
Roland TR-808
Doepfer Dark Energy MkI
Roland D-05
Effects & Filters:
Noise Engineering Desmodus Versio, Ruina Versio
Qubit DataBender
After Later Audio Typhoon
Happy Nerding FXaid Pro
Intellijel Rainmaker
4ms Dual Looping Delay
OTO Machines Bam
Eventide H3500BDFX
Strymon TimeLine, Deco, BigSky
MXR DistortionPlus
Hey thanks @flyweight! Leuk dat je geluisterd hebt! En heel tof te horen dat je er van genoten hebt!Van genoten!
Zolang je maar amuseert met je muziek.Wat ik ervan denk of iemand anders doet er niet toe.Nou vooruit dan, een tweetal uit de (hele) oude doos.
De eerste heb ik zo begin jaren 80 gemaakt op een cursus electronische muziek aan het instituut voor Sonologie, toen nog in Utrecht. Voor de jongeren onder ons, dit had dus niks te maken met synthesizers zoals we die nu kennen, maar een studio bestond uit een mengpaneel, een aantal joekels van taperecorders (denk Studer/Revox en nog veel ouder (en zwaarder) materieel) en een muur vol (letterlijk) toongenerators, filters, versterkers, laagfrequent generators, ringmodulators, S&H, galmtoestanden en wat niet al (vrijwel geen digitaal gedoe dus). Het is absoluut geen meesterwerk maar zou vgs mij zeker wel passen bij een 60-er jaren psycho-horror science-fiction over een eenzame astronaut die langzaam gek wordt in zijn enorme ruimteschip en er dan achter komt dat er inderdaad nog iemand of iets anders in zijn schip zit. En dat dan vermoedelijk van een Russische regissseur, en in zwart-wit.
Bekijk bijlage 3853351
De tweede is uit min of meer dezelfde tijd, toen ik vond dat ik ook "muziek" (in de ruimste zin van het woord of nog ruimer) moest kunnen maken op mijn Formant modulair zonder het toetsenbord te gebruiken. Wederom een horror-achtig sfeertje met een (wellicht te) langzame spanningsopbouw, waarin de m.i. nog steeds smakelijke VCO's en fijne filters van de Formant goed te horen zijn. En even voor de duidelijkheid, het duurde nog wel 25 jaar voordat mensen over "drones" (in de EM context) gingen praten...
Bekijk bijlage 3853352
CausaliDox - Wading In
Sequencer:
Sequentix Cirklon
Soundsources:
Behringer RD-9
Twisted Electrons MegaFM MkI
Roland Juno-60
Korg Minilogue XD
Rossum Electro Music Assimilator
Effects & Filters:
Qubit DataBender
4ms Dual Looping Delay
Crazy Tube Circuits White Line Splash
Happy Nerding FX Aid Pro
OTO Machines Bam
Eventide H3500BDFX
Strymon TimeLine, Deco
Dank voor het luisteren @Googol!Mooi gedaan hoor...
heeft iets weg van Aphex Twin...
Tja, Jan, zoals ik al eerder zei, niet alles is voor iedereen en ieder heeft zijn voorkeuren.Er zitten goeie elementen in, maar ik vind dat het geheel vrij dof klinkt, en veel te traag naar mijn persoonlijke voorkeur. Wel goed dat je nog steeds aan de knoppen blijft pielen
Mooi gevoelig nummer!CausaliDox - Wading In
Klinkt lekker.CausaliDox - A Leisurely Walk At 3000K
Thanks!Mooi gevoelig nummer!
En dank!Klinkt lekker.
Ja lekker deze.CausaliDox - A Leisurely Walk At 3000K