• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Allen and Heath xone 4D + A&H X4D flightcase

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Robert Coenen

Dj, Producer, Live Arties
Lid sinds
18 Maart 2018
Berichten
9
Locatie
Groningen
Bij deze bied ik mijn A&H Xone 4D te koop aan. Alles werkt perfect naar behoren en ik heb hem onlangs nog gecleand. De kenners weten wat je er allemaal mee kan doen dus daar ga ik je niet mee vervelen.
Wat wel bijzonder is, is dat ik hem verkoop met een originele A&H Xone 4D flight case. Deze zie je niet veel en het paneel past er dus perfect in. (geen geschuif etc.)
Ik verkoop hem omdat ik op zoek ben naar meer plug en play en ik te weinig kennis heb omtrent midi mapping. De Xone is compatible met zowel Ableton als Traktor.
Je kan hem uiteraard zien of alles goed werkt.
Ik verzend liever niet zo kunnen er geen misverstanden ontstaan.
Mocht je het toch opgestuurd willen hebben dan wil ik alvast vermelden dat er vooraf betaald dient te worden. Dit omdat ik helaas al eens heb kunnen fluiten naar M'n geld. Voordeel hieraan is wel dat mijn rekeningnummer gecontroleerd kan worden of als je wil kan het via PayPal gaan dan zijn beide partijen beschermd.Als ik nog wat anders kan doen om het vertrouwen te versterken laat het me vooral weten. Mijn excuses voor het ongemak.
Het tarief is binnen Nederland :Aangetekend v.a. €8,15
€500!
De vraagprijs is een vaste prijs.
 

Attachments

  • IMG_20190602_121637.jpg
    IMG_20190602_121637.jpg
    45,9 KB · Bekeken: 111
  • IMG_20190602_121637.jpg
    IMG_20190602_121637.jpg
    45,9 KB · Bekeken: 96
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top