CR8000 schema's

hier ben ik ook naar opzoek ,..schemas service org pdf

hij ligt nu open ,...
toon al gevonden evt ???
 
Ja , ik heb deze bij Roland besteld. Was denk ik iets van een 40 €. Aangezien deze geen A4 zijn is het ook vrij lastig om alles in te scannen, maar moest je iets specifieks nodig hebben kan ik wel eens zien wat ik kan doen.
 
so das nogal niet wat ,..40eu
ik heb dus een cr 8000 met de tonal mods [ben nog bezig helft klaar klinkt lekker
maar nog niet eg boooooooooooom ensnAAAppp ofso
beetje timide mods
ik denk dat er veel meer is te doen met t schema
wat ik weet dat de tr606 [ooit mee begonnenen met modd3n] gedeelde onderdelen heeft voor de div voices dat wil ik uitzoeken of de cr8000 dat ook heeft ander maakt ik wt meer aftakpunten op t board

bv tune1 en tune voor bassdrum weinig verschil
eg
en de decay van snare idem verhaal met env 2 snare
zelfde beriek ,..byna


tsja ik weet lastig inscannen ,..maar 40eu
geen linkie ergens op t net
toontje

:halleluja
 
De mods maken het idd. geen 808.

Maar ze zijn wel leuk toch... !? Je kunt hele gekke cowbells maken, met die 2 tunes... de kick blijft een natte krant, wat dat betreft kun je mss. beter een mod doen die de kick een apparte uitgang geeft, zodat je hem heet kunt maken op het mengpaneel, en dan via compressie/oversturing nog wat van maken.

Vind de mods wel leuk dus qua cowbell, clap/snare en hi-hats. En de toms tune'n is toch ook wel leuk?! Dacht dat dat er ook bij zit he.
 
whooooooooo thnx boeeeeem
mischien heb je enige ervaringen ,...cq ideen wat te doen met de cr meer dan as aanied te doen ,..
reden ik vindt sommige mods tam klinken de decays werken wel ok maar bv tune1 en tune 2 ???:confused:
waar is dat goed voor

en bij de clap zit ook een weerstand kon je kiezen de een eruit of die erna op t board ernaast dus ...
een miniem verschil ik ze allebei proberen
maar een mod dus wegelaten ,....ik wil ook meer met de hihats doen ,...
thnx voor t filetjes ga gelijk aan t WERK ,..haha op vrijdagmiddag
wordt overwerken ,..pff:engel:
 
Origineel geplaatst door R-ond

toontje

Niet te familiair hé :D


Ik geloof dat je de CR8000 Bd redelijk eenvoudig kunt omvormen tot een 808 Bd. Is iets van een T filter netwerk toevoegen.
 

Attachments

  • s4021026.jpg
    s4021026.jpg
    774,5 KB · Bekeken: 57
Origineel geplaatst door dob
De mods maken het idd. geen 808.

Maar ze zijn wel leuk toch... !? Je kunt hele gekke cowbells maken, met die 2 tunes... de kick blijft een natte krant, wat dat betreft kun je mss. beter een mod doen die de kick een apparte uitgang geeft, zodat je hem heet kunt maken op het mengpaneel, en dan via compressie/oversturing nog wat van maken.

Vind de mods wel leuk dus qua cowbell, clap/snare en hi-hats. En de toms tune'n is toch ook wel leuk?! Dacht dat dat er ook bij zit he.

eiegnlijk toen ik by dob de cr 8000 mod zag en [eventjes] hoorde ,...had ik al zoon idee van
die wilk ook naastme tr606
606 de deur uit gedaan ,..wilde ik ook modden maar,
deze is easyer door de ruimte en leuker vindt ik ook
cowbel is idd 808stylie egyptian lover....en de congas ook erg lol tune x 2 delaytje erover

alleen programeren ,..is minder dan de tr maar is toch bedoeld voor loop based music niet hele compisties

all part of a very BIGGO plan ,..
:engel: zeg ik lekkerniet*D
 
Back
Top