• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

KORG Wavestation A/D incl originele handleidingen en WPC-OOPIII card

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Danny

DAW-less puzzelaar °1967
Lid sinds
13 Maart 2003
Berichten
3.832
Locatie
Hoevenen - Antwerpen
Hierbij verkoop ik mijn KORG Wavestation A/D omdat ik hem te weinig gebruik. In de prijs zit:
- KORG Wavestation
- Rack oren
- Originele handleidingen (player's guide en reference guide)
- KORG WPC-OOPIII internal pre-load data card (Bank 3)

Toestel is technisch in goede staat. Backlight en LCD zijn prima leesbaar (backlight is een jaar of drie geleden vervangen). Backup batterij is zojuist vervangen.
Cosmetisch zijn er wat krassen op de rackoren en is er een weinig zichtbare kras op de alfa dial.
Is altijd gebruikt in mijn rookvrije homestudio.

Wordt niet verstuurd, is wel ter plekke (in Stabroek nabij Antwerpen) te bekijken en uit te testen.

Vaste prijs van 250€.

:doei:

Danny
 

Attachments

  • IMG_6254.JPG
    IMG_6254.JPG
    85,9 KB · Bekeken: 165
  • IMG_6255.JPG
    IMG_6255.JPG
    53,8 KB · Bekeken: 128
  • IMG_6256.JPG
    IMG_6256.JPG
    46 KB · Bekeken: 128
Danny ik zou hem wel willen ik ga na 16-3 naar antwerpen kan ik hem tot dan reserveren als ik vast wat ervan betaal
 
top
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top