• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Zip Drive USB (bijna) Gratis....

zero1

Ouwe rot
Lid sinds
4 april 2003
Berichten
839
Locatie
Utrecht
Heb een Zip Drive 100MB USB liggen. Dus niet de veel voorkomende versies met SCSI of parallele interface, maar USB. Misschien nog handig voor bepaalde samplers ofzo?
Zier er nog netjes uit. Maar, geen idee of hij nog werkt: geen Zip disk voor handen en de adapter is zoek. Een handige jongen (m/v) hangt er een universele voeding aaan.
Maar dus geen garantie.

Daarom: gratis af te halen in Utrecht centrum. Dichtbij Centraal Station, ook met de auto goed te doen.
Opsturen doe ik minder graag, maar vooruit: voor €10 inc verzendkosten stuur ik hem naar een DHL punt bij je in de buurt.

Wie het eerst komt... enz.

Zip1.JPG
Zip2.JPG
 

Attachments

  • Zip1.JPG
    Zip1.JPG
    44,7 KB · Bekeken: 110
  • Zip1.JPG
    Zip1.JPG
    44,7 KB · Bekeken: 107
  • Zip2.JPG
    Zip2.JPG
    45,6 KB · Bekeken: 114
Enig idee of dit nog werkt in Windows 10? Ik heb nog een oude zip 100 met parallelle aansluiting die op geen enkele moderne computer past en ik ben erg benieuwd wat er op de zip schijven staat die ik nog heb :-) Mocht je hem nog hebben dan heb ik wel interesse.
 
Geen idee. Ik weet niets van Windows. Is met google vastte vinden. Er zijn intussen 2 geinteresseerden voor de zip, dus ik denk dat deze wel weg is komende week.
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top