• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland JX-8P 6 voice polyphonic analog synth te koop!

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

REZ808

Nieuwkomer
Lid sinds
17 juni 2011
Berichten
20
Hi all!

Met pijn in mijn hart moet ik dit analoge monster wegdoen wegens een verhuis naar buitenland en wil dit niet met me meeslepen. Verkeerd in zeer goede staat enkel werkt de after touch niet maar komt voor bij bijna elke JX-8P door de jaren heen en is zeker mogelijk te vervangen en herstellen. Heeft altijd in een rookvrije ruimte gestaan, laatste 7 maanden bedekt en droog bewaard. Er is altijd goed zorg gedragen voor deze speciale synth. Esthetisch is hij quasi perfect, komt zelden voor zo een goed onderhouden en bewaard exemplaar. Komt met originele stroomkabel en een M 16C cartridge voor extra user patch storage.Helaas heb ik de PG800 controller niet maar dit goed te emuleren met iPG800 app voor iPad, werkt perfect! voor specs . ->https://www.sweetwater.com/sweetcare/articles/roland-jx-8p-technical-specifications/

:)

Prijs : 500€

IMG_20190119_161837.jpg
IMG_20190119_161900.jpg
 

Attachments

  • IMG_20190119_161824.jpg
    IMG_20190119_161824.jpg
    74 KB · Bekeken: 129
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top