• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Plugins softsynths effects zo goed als nieuw

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Nap

Geräuschmacher
Lid sinds
17 januari 2007
Berichten
15.878
Locatie
Den Bosch
Ik wil mijn plugins een beetje uitdunnen. Ze zijn allemaal zo goed als nieuw en hebben nauwelijks gebruikssporen!

U-he plugins - Duitsche kwaliteit!
U-heDiva140
U-heRepro115
U-heBazille100
U-hePresswerk100
U-heFilterscape100
Inclusief License Transfer

UVI:
UVIFalcon275
UVIAnalog Motion10
UVIEnergy20
UVIDigital Synsations100
UVIUX3P50
Exclusief License Transfer - Deze zijn $25 per license of MAXIMAAL $50 per transactie. Dus als je er een bundel van maakt is het heel gunstig. Ik zou deze dan ook het liefst als geheel verkopen - de hele bundel mag voor €400 (ex license transfer) weg.

Xfer Serum: €130 - Inclusief transfer fee a $25- Let op: deze wordt dan Not For Resale.

Plogue Chipsounds: €70 - Inclusief transfer fee a $20 - Let op: deze wordt dan Not For Resale.
Plogue Chipspeech: €70 - Inclusief transfer fee a $20 - Let op: deze wordt dan Not For Resale.

Prijzen zijn vast, geen ruil. Het betreft download versies, geen boxed copies. License transfer ligt deels in de handen van de uitgever maar uiteraard doe ik mijn uiterste best alles zo snel en spoedig mogelijk te laten verlopen.
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top