• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Gratis Atari ST spul: monitors, 1040, Mega-ST, 520

smackos

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
25 oktober 2002
Berichten
6.618
Locatie
Scheveningen Beach
Ik heb hier nog 2 Atari ST monochrome monitors, een mega-ST computer, een 1040 en een 520 computer. Bij de Mega ST zit geen keyboard, misschien als reserve ofzo te gebruiken. Er zit ook geen Muizen bij.

Dit is gratis op te halen in Scheveningen - geen idee of Atari ST spul net zo cult en gewild is als Amiga spul (voor een goeie gepimpte 1200 betaal je toch ook een paar honderd euro tegenwoordig als ik me niet vergis) maar het staat in de weg hier anders gaat het naar de kringloop of grofvuil maar dat is een beetje zielig voor een "vintage" retro computer toch
1f609.png
 
Ik heb het doorgestuurd naar iemand die eventueel interesse heeft. Moest het zo zijn dan stuur ik je een PM! Inderdaad zonde om naar grofvuil te brengen.
 
Ik heb interesse in de computers, alleen ik zit in de Noordkop, eens zien of ik iemand die kant op krijg (of je moet het willen opsturen zonder de monitoren, die heb ik zelf al voldoende). Bij mij gaan ze mee naar Retrodagen, 4 november is er weer een in Schagen waar ik met een groot aantal computers uit mijn collectie sta. Die dagen zijn dan zodat iedereen weer met die oude systemen kan spelen, helemaal gerund door vrijwilligers.
 
Er had al iemand gereageerd ff kijken of dat lukt anders laat ik het nog weten met degene die erna had gereageerd -
Djkoelkast dat lijkt me echt leuk zo een retro computer event is dat ook in de buurt van Den Haag een keertje?
 
Op dit moment alleen een aantal gepland in de kop van Noord-Holland omdat dat mijn regio is, maar wellicht leuk om het ook eens elders te houden. Er komt van alles voorbij, ook floppycamera's (Sony Mavica) bijvoorbeeld :D
 
Wat een sympathiek initiatief, hartstikke goed! Hopelijk is t goed draaiend te houden allemaal, qua organisatie.
 
Wat een sympathiek initiatief, hartstikke goed! Hopelijk is t goed draaiend te houden allemaal, qua organisatie.

Tot nu toe gaat dat heel goed, het is allemaal door vrijwilligers die enthousiast zijn en de ruimtes worden gratis beschikbaar gesteld.
Voor wie interesse heeft, aanstaande zondag, 4 november in het Clusius College te Schagen (De Boomgaard 9), vanaf 11u en zoals gezegd gratis toegang voor iedereen.
 
Back
Top