• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

TK/TR Vermona Mono Lancet

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Luctae

syncopaat
Lid sinds
6 juni 2010
Berichten
1.304
Locatie
't Gelders Eiland
Mono Lancet van Vermona met custom made houten zijkantjes, gemaakt van de houtsoort Ovangkol. Bijzonder hard hout, met een prachtige tekening. De Lancet verkeert zowel optisch als technisch in uitstekende staat.

Ik sta open voor ruil, met name in moog minitaur of slim/sub phatty, maar iets anders met patch geheugen sta ik ook voor open...

Prijs is vast, verzenden kan op kosten van de koper.
 

Attachments

  • IMG_0127.JPG
    IMG_0127.JPG
    51,9 KB · Bekeken: 100
  • IMG_0126.JPG
    IMG_0126.JPG
    51 KB · Bekeken: 78
  • IMG_0128.JPG
    IMG_0128.JPG
    42,7 KB · Bekeken: 75
  • IMG_0129.JPG
    IMG_0129.JPG
    57,2 KB · Bekeken: 73
Hij is er nog hoor... Ik sta open voor voor ruildeals. Met name in moog minitaur of slim/sub phatty, maar ook een behringer neutron of een Roland System 1...
 
Nog steeds in mn studio aanwezig. Heb iets nodig met patch geheugen voor mijn nieuwe project, dus deze moet plaats maken... écht wel een goede sound hoor mensen!

Vooruit, omdat ik verder wil met mn setup: €295,-
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

Vergelijkbare discussies

Back
Top