• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

eurorack case, standaard, touchplate keyb, modules: makenoise verbos AS malekko

G

Guest

Guest
Malekko Noise €85
3 hp digitale en analoge noise, VLF voor modulatie, timbre regeling en cv input voor digitale noise - module is in nieuwstaat (nieuwprijs = 125)

Malekko Mix 4 €85
3hp 4 input mixer voor audio of cv - module is in nieuwstaat (nieuwprijs = 125)

Intellijel u-vca2 €120
6hp 2 prima en complete vca's met regelbare bias, cv input en lineair/exponentieel - bijna als nieuw, minimale rack rash, nauwelijks te zien (nieuwprijs = 160)

Enclave Studio6 case €325
2 x 104hp, 2,5mm sliding nuts (met voldoende schroefjes) make noise power board en externe adapter meegeleverd. erg mooie coating en uiteraard perfect werkend.
deze staat wel een beetje in de weg, dus je kan altijd een goed zomer-bod doen. wordt niet meer gemaakt (was nieuw 650)

Verbos touchplate keyboard €625
84hp uitgebreide aanslaggevoelige eurorack controller geinspireerdo op buchla - zeer mooi en perfect werkend, compleet met alles in de originele verpakking (nieuwprijs = 860)

Analogue Systems RS510e trapezoid €150
18hp ems-trapezoid voor AS integrator system, maar geleverd met adapter voor de powercable en ook geschikt voor eurorack. vca en envelope in 1 met 2 uni outputs - echt EMS-feel.
de eerste eigenaar heeft 2 schroefgaatjes wat uitgeboord om de module in een doepfer kast met threaded insterts te passen (sliding nuts!!) maar in het rek nauwelijks zichtbaar.
helaas doet de cv input voor de decay niets. kan nooit ernstig zijn, misschien gewoon de input jack met slecht contact - maar daarom dus de zeer lage prijs (nieuwprijs = 309)

tot slot heb ik voor de liefhebber nog een tekentafel (in 2 varianten) waarvan het onderstel kan dienen als standaard voor eurorack case, synth mixer, of wat dan ook.
ik heb pas voor mezelf 2 keer een case op standaard gemaakt (kan ik eventueel nog een keer doen, met of zonder frames/voeding) en het werkt erg fijn. de standaards die ik heb staan mogen weg voor wat ik er voor betaald heb. €50 voor de grote, grijze (erg mooi) en €25 voor de kleinere, blauwe - afhalen of eventueel in overleg bezorgen.

touchkey acc.jpg
touchkey.jpg
trapezoid.jpg
 

Attachments

  • case met modules.jpg
    case met modules.jpg
    55,2 KB · Bekeken: 124
  • enclave makenoise.jpg
    enclave makenoise.jpg
    85,7 KB · Bekeken: 124
  • enclave acc.jpg
    enclave acc.jpg
    54,5 KB · Bekeken: 126
  • enclave front.jpg
    enclave front.jpg
    82,4 KB · Bekeken: 131
  • enclave back.jpg
    enclave back.jpg
    107,8 KB · Bekeken: 125
  • enclave top.jpg
    enclave top.jpg
    89,4 KB · Bekeken: 127
  • modules.jpg
    modules.jpg
    58,6 KB · Bekeken: 126
schop - de koper van de malekko mix blijft achter met betalen, dus wat mij betreft weer beschikbaar.
nog maar een prijsverlaging, daarmee zit alles op zo'n 2/3 van de nieuwprijs of lager. en bijna alles als nieuw (rs510e ruim onder de helft van de nieuwprijs) mooier ga ik het niet maken.
malekko's voor 80 per stuk,
u-vca voor 110,
case voor 300 (!),
verbos touchplate 600,
rs510e trapezoid 140
standaards 50 en 20
 
[h=2]eurorack case, standaard, touchplate keyboard, modules: ssf/wmd, makenoise, verbos, AS, malekko[/h] er is wat verkocht en er komt wat bij... en de prijzen gaan naar de bodem - mooier wordt het niet

SSF/WMD Mini Slew €125
8hp function, envelope generator, LFO en nog veel meer. zeer uitgebreide en veelzijdige module in absolute nieuwstaat (nieuwprijs = 200)

Malekko Noise €75
3 hp digitale en analoge noise, VLF voor modulatie, timbre regeling en cv input voor digitale noise - module is in nieuwstaat (nieuwprijs = 125)

Enclave Studio6 case €295
2 x 104hp, 2,5mm sliding nuts (met voldoende schroefjes) make noise power board en externe adapter meegeleverd. erg mooie coating en uiteraard perfect werkend.
wordt niet meer gemaakt (was nieuw 650) ik doe er ook nog 5 blauwe doepfer patchkabels bij 120cm, gloednieuw in verpakking, t.w.v. €15.

Verbos touchplate keyboard €595
84hp uitgebreide en expressieve eurorack controller geïnspireerd op buchla - zeer mooi en perfect werkend, compleet met alles in de originele verpakking (nieuwprijs = 860)
ik doe er ook nog 5 blauwe doepfer patchkabels bij 120cm, gloednieuw in verpakking, t.w.v. €15.

Analogue Systems RS510e trapezoid €135
18hp ems-trapezoid voor AS integrator system, maar geleverd met adapter voor de powercable en dus ook geschikt voor eurorack. vca en envelope in 1 met 2 uni outputs - echt EMS-feel.
de eerste eigenaar heeft 2 schroefgaatjes wat uitgeboord om de module in een doepfer kast met threaded insterts te passen (sliding nuts!!) maar is in het rek nauwelijks zichtbaar. (zie foto)
helaas doet de cv input voor de decay niets. kan nooit ernstig zijn, misschien gewoon de input jack met slecht contact - maar daarom dus de zeer lage prijs (nieuwprijs = 309)

tot slot heb ik voor de liefhebber nog een tekentafel (in 2 varianten) waarvan het onderstel kan dienen als standaard voor eurorack case, synth mixer, of wat dan ook.
ik heb pas voor mezelf 2 keer een case op standaard gemaakt (kan ik eventueel nog een keer doen, met of zonder frames/voeding) en het werkt erg fijn. de standaards die ik heb staan mogen weg voor wat ik er voor betaald heb. €50 voor de grote, grijze (erg mooi) en €20 voor de kleinere, blauwe - afhalen of eventueel in overleg bezorgen.
 
:slotje: hier mag wel een slot op svp. als het voor deze prijzen niet wegvliegt, is het duidelijk niet de tijd van het jaar of de plaats om de spullen weg te doen. dank u.
 
Back
Top