Casio CZ101/CZ1000 editor probleem

Chinetti

Fortune favors the bold
Lid sinds
31 december 2002
Berichten
3.235
Ik heb een CZ101 en wil de CZ Sysex Editor van Alfonso Hermida gebruiken (bij mijn weten is er geen andere gratis editor voor de CZ's) om zo patches te kunnen opslaan. De CZ101 kan namelijk (zover ik weet) geen sysex versturen.
(maar als iemand een manier weet waarop dat wel kan, dan hoor ik dat natuurlijk heeeeeeel graag :) )

Erm... to the point...

Als ik op 'Play Note' druk speelt de CZ netjes een nootje,dus ik ga ervan uit dat de midi goed zit aangesloten. Maar het probleem is dat wanneer ik op 'Send Patch' druk de patch niet wordt verzonden.

Heeft iemand ervaring met de CZ101 of CZ1000 in combinatie met deze (of misschien een andere) editor? Voor hen die niet weten welke editor ik bedoel, het gaat om deze editor: http://www.sternstudio.com/cse02install.zip. Het is echt een probleem, aangezien mijn CZ patches uit het geheugen verliest en ik op het moment dus geen back-up kan maken...
 
Eumm kun je niet zo lang een bulk dump naar bvb Cubase maken? Je zou ook eens kunnen kijken dmv MidiOX of MidiYoke (haal ze altijd door elkaar) of er wel sysex over de in- respectievelijk output gaat als je dumpt of loadt.
 
Origineel geplaatst door bikkel
Eumm kun je niet zo lang een bulk dump naar bvb Cubase maken? Je zou ook eens kunnen kijken dmv MidiOX of MidiYoke (haal ze altijd door elkaar) of er wel sysex over de in- respectievelijk output gaat als je dumpt of loadt.

't probleem is dat je met de CZ101 geen bulkdumps kunt doen. Dat MidiOX /MidiYoke zal ik 's opzoeken, bedankt.
 
Origineel geplaatst door Chinetti
't probleem is dat je met de CZ101 geen bulkdumps kunt doen. Dat MidiOX /MidiYoke zal ik 's opzoeken, bedankt.

Oh sorry, ik heb alleen de CZ-3000 gehad.
 
Back
Top