• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Spirit FX16 DBX DDP zoom prophecy nord card enz enz enz

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
ik wilde graag een nordlead kopen, maar er waren verschillende kapers op de kust. ik heb dus maar alles gekocht, heb ik tenminste die nord. ik heb dus wel wat over. alle spullen zijn werkelijk in perfecte staat, geen krasje, niks. echt perfect,
behalve...... kleine racksporen op de kawai mav-8 en ik krijg geen geluid uit de tr707 low tom en high tom.
ik heb de tweedehands prijzen naar mijn idee netjes gehouden (heb naar nieuwprijzen bij musicstore in keulen gekeken, staan erachter tussen haakjes), maar het zijn vraagprijzen!

Spirit FX16 mooie mengtafel met ingebouwde Lexicon effecten, 700 euro (1111)

DBX professional digital dynamics processor DDP, 400 euro (777)

Zoom Studio 1201 19" effectenbak, 100 (???)

Zoom RFX2000 19" effectenbak, 175 (269)

Kawai mav-8 midi patchbay (lichte reksporen), 50 euro (???)

TR707 (geen geluid uit low tom en high tom, wordt verkocht as-is omdat ik geen verstand heb van programmeren etc)
125 euro (???)

Korg Prophecy, software 1.6, werkt prima en ziet er zeer mooi uit, 400 (???)

SKB-case, zeer mooi, voor de Korg Prophecy of iets met vergelijkbare afmetingen, 100 (bij de prophecy: 50)

Nord card, originele ramkaart voor de nord lead 1 of 2 (kwestie van formatteren), 75 euro (149 bij touched-by-sound)

Oberheim Matrix1000 (zwart, zonder brom!!, maar met origineel manual) 325 euro (???)

en dan nog....

Quasimidi Polymorph in nieuwstaat, 500 euro
Sequential Poly sequencer, 200 euro
Moog 1125 S&H controller, 300 euro
Roland SRV3030 reverb en meer in nieuwstaat, 175 euro
Teisco 60F analoge synth, 1 toets gelijmd, 250 euro
Moog Sonic6 analoge synth in zeer mooie staat, 750 euro
Philip Rees W5 midi thru kastje met 2 in en schakelaars 50 (nu voor 99 bij touched by sound (sonderpreis!!)
 
was ik nog vergeten:
korg prophecy ramkaart, 50 euro
tc-electronics triple c (mono uitvoering) in nieuwstaat, 125
 
Re: Spirit FX16 DBX DDP zoom prophecy nord card enz enz enz

UPDATE!! (ook de prijzen)

Origineel geplaatst door Leo

Spirit FX16 mooie mengtafel met ingebouwde Lexicon effecten, 600 euro (1111)

DBX professional digital dynamics processor DDP, 400 euro (777)

Zoom Studio 1201 19" effectenbak, 75 (???)

Zoom RFX2000 19" effectenbak, 150 (269)

Kawai mav-8 midi patchbay (lichte reksporen), 50 euro (???)

TR707 (geen geluid uit low tom en high tom, wordt verkocht as-is omdat ik geen verstand heb van programmeren etc)
100 euro (???)

Korg Prophecy, software 1.6, werkt prima en ziet er zeer mooi uit, 400 (???)

SKB-case, zeer mooi, voor de Korg Prophecy of iets met vergelijkbare afmetingen, 75 (bij de prophecy: 50)

Nord card, originele ramkaart voor de nord lead 1 of 2 (kwestie van formatteren), 60 euro (149 bij touched-by-sound)

Prophecy ramkaart (origineel met korg soundbank), 50 euro

TC-Electronic Triple C mono uitvoering, 125 euro
en dan nog....

Quasimidi Polymorph in nieuwstaat, 500 euro
Sequential Poly sequencer, 200 euro
Moog 1125 S&H controller, 300 euro
Roland SRV3030 reverb en meer in nieuwstaat, 175 euro
Teisco 60F analoge synth, 1 toets gelijmd, 250 euro
Moog Sonic6 analoge synth in zeer mooie staat, 750 euro
Philip Rees W5 midi thru kastje met 2 in en schakelaars 50 (nu voor 99 bij touched by sound (sonderpreis!!)
 
prophecy kaart is weg; roland srv in principe ook. de triple c ook trouwens.
 
Re: Spirit FX16 DBX DDP zoom prophecy nord card enz enz enz

UPDATE !!!

Spirit FX16 mooie mengtafel met ingebouwde Lexicon effecten, 600 euro (1111)

DBX professional digital dynamics processor DDP, 400 euro (777)

Zoom Studio 1201 19" effectenbak, 75

Zoom RFX2000 19" effectenbak, 150 (269)

Kawai mav-8 midi patchbay (lichte reksporen), 50 euro

TR707 (geen geluid uit low tom en high tom, wordt verkocht as-is omdat ik geen verstand heb van programmeren etc, ik zag ook dat een batterij gelekt had. witte uitslag op contactlipje, verder niet. LET OP NIEUW PRIJS ZEG:
50 euro

Korg Prophecy, software 1.6, werkt prima en ziet er zeer mooi uit, 400

Korg Prophecy, software 1.7, werkt prima en ziet er zeer mooi uit, 400

SKB-case, zeer mooi, voor de Korg Prophecy of iets met vergelijkbare afmetingen, 50 (20 bij aankoop prophecy)

Nord card, originele ramkaart voor de nord lead 1 of 2 (kwestie van formatteren), 50 euro (149 bij touched-by-sound)

Triple C mono uitvoering, in perfecte staat, 125 euro (dit is de tweede, 1 is verkocht)

en dan nog....

Quasimidi Polymorph in nieuwstaat, 500 euro
Sequential Poly sequencer, 200 euro
Moog 1125 S&H controller, 300 euro
Teisco 60F analoge synth, 1 toets gelijmd, 250 euro
Moog Sonic6 analoge synth in zeer mooie staat, 750 euro
Philip Rees W5 midi thru kastje met 2 in en schakelaars 50 (nu voor 99 bij touched by sound (sonderpreis!!)
 
TIJD VOOR DE ZATERDAGAVOND AKTIE:
Spirit FX16 mooie mengtafel met ingebouwde Lexicon effecten, 600 euro (1111)
DBX professional digital dynamics processor DDP, 400 euro (777)
Zoom Studio 1201 19" effectenbak, 75
Zoom RFX2000 19" effectenbak, 150 (269)..............................2 x zoom, dus zoom zoom, voor 200 euro!
Kawai mav-8 midi patchbay (lichte reksporen), 50 euro...............25 euro!
Korg Prophecy, software 1.6, werkt prima en ziet er zeer mooi uit, 400
Korg Prophecy, software 1.7, werkt prima en ziet er zeer mooi uit, 400
SKB-case, zeer mooi, voor de Korg Prophecy of iets met vergelijkbare afmetingen, 50 (20 bij aankoop prophecy)
Nord card, originele ramkaart voor de nord lead 1 of 2 (kwestie van formatteren), 50 euro (149 bij touched-by-sound)
Triple C mono uitvoering, in perfecte staat, 125 euro (dit is de tweede, 1 is verkocht)

en dan nog....

- moderator edit --
 
Last edited by a moderator:
Geen artikelen in meerdere threads te koop aanbieden aub.
 
ik had je toch gevraagd die andere te sluiten, omdat er zo veel bijkwam en ik alles in 1 thread wilde zetten, volgens instructies van craz? maar jij was weer eigenwijs, hè?! en nou moet ik het ontgelden.
ik had je echt bijna, scheelde een haar, genomineerd voor dsf-er van de week. nou, dat kan je nu mooi vergeten, mannetje!!
 
kawai mav8 is ook weg, tja, de koopjes worden er door die kraaien hier feilloos uitgepikt!
 
1 prophecy is weg (was trouwens 1.02 en niet 1.7). de andere (1.6), in perfecte staat, is er nog.

en wat ruilen betreft: ik heb net een rode nt1a gekocht van kevin. ben ik heel blij mee, maar ik hoef er dus maar 1.
 
als je vandaag nog iets van me koopt, loop je een goede kans om morgen tot de dsf-er van de week te worden benoemd.
 
Dus waarom niet meteen een update?!

Spirit FX16 mooie mengtafel met ingebouwde Lexicon effecten, 600 euro (1111)
DBX professional digital dynamics processor DDP, 400 euro (777)
Zoom Studio 1201 19" effectenbak, 75
Zoom RFX2000 19" effectenbak, 150 (269)
Korg Prophecy, software 1.6, werkt prima en ziet er zeer mooi uit, 400
SKB-case, zeer mooi, voor de Korg Prophecy of iets met vergelijkbare afmetingen, 50 (20 bij aankoop prophecy)
Nord card, originele ramkaart voor de nord lead 1 of 2 (kwestie van formatteren), 50 euro (149 bij touched-by-sound)
en dan nog....
Quasimidi Polymorph in nieuwstaat, 500 euro
Sequential Poly sequencer, 200 euro
Moog 1125 S&H controller, 300 euro
Teisco 60F analoge synth, 1 toets gelijmd, 250 euro
Moog Sonic6 analoge synth in zeer mooie staat, 750 euro
Philip Rees W5 midi thru kastje met 2 in en schakelaars 50 (nu voor 99 bij touched by sound (sonderpreis!!)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top