• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

roland re201 space echo

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
G

Guest

Guest
bijna perfecte staat, een paar plekjes op de kast, netjes bijgetipt.
teab of ruilen voor oud en analoog, moog etc.
maar als iemand goede oude analoge leuke reverb of chorus of phaser of zo in de aanbieding heeft, lijkt me dat ook wel wat.
 
Is dat niet de echo bak die het geluid van DUB (reggae) bepaalde? Lee Perry enovoort? Hmm, dit maakt het voor mij ook wel een verleiderlijk bakkie....

Arv
 
395 euro.
en ja sander, ik weet het: die prijzen moeten omlaag want het is allemaal niet eerlijk....
maar de re201 brengt makkelijk 450 op, zo hier en daar. en het is ook echt een leuk apparaat.
 
Ik tikte ook zomaar wat in. Weet ook wel dat ie meer waard is.
Zeg wat is jouw record van langst bewaarde apparaat?
 
dat is waar; en dan tussendoor ook nog eens niet op iets anders spelen...
de maq16/3 heb ik nu al heel lang (met een kleine pauze), een jaar of drie.
 
is verkocht.
(maak maar geld over, dan stuur ik hem wel op. of kom je hem toch liever afhalen???)
 
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top