• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

Roland SH-7

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.

lowtech

No Tech Like Lowtech
Lid sinds
11 juli 2002
Berichten
199
Locatie
Utrecht
Mijn prachtige net van binnen schoongemaakte Roland SH7 + Drumulator (ride chip moet worden vervangen) inruilen voor een Prophet V of vergelijkbaar? Mis een analoge polyfone bak. Wie o wie. Van die Sh7 zijn er niet zo veel en deze is echt super goed, vet, en mint.

Lowtech
 
plaatje

plaatje

plaatje

ow.. klinkt raar, maar een goede Apple Ibook of Titanium mag ook
 

Attachments

  • rolsh701.jpg
    rolsh701.jpg
    31,2 KB · Bekeken: 45
of een ander apparaat

of een ander apparaat

SH7 is incl reparaties en onderhoud toch wel 1200 euro waard. Ik zoek iets goeds analoogs ervoor in de plaats. Mag ook een koopeltje zijn.. ehm polysix + nog iets, Jupiter 4 + nog iets etc. etc.
 
Novation bass station key

Novation bass station key

Een combi van een Novation Bass station met iets polyfoons vind ik ook erg fijn
 
more

more

Of micromoogs+polysix of moog prodigy + bijbetaling of roland sys100-101 + bijbetaling etc.etc. Ik ben op zoek naar een handzame analoge bass synth voor live of een goede oude polyfone bak
 
SH7 wat is ie waard dan

SH7 wat is ie waard dan

Mensen,

Stel ik wil mijn SH7 gewoon verkopen wat kan ik vragen 1000 euro? minder?
Wie biedt???
 
1000 euro?

1000 euro?

De Sh7 is nog steeds te koop. Hij is supermint. Heeft niet iemand een goede Moog Source + 200 euro liggen? Of een Prodigy + 300 euro? Ik heb iets handzaams voor live nodig
 
900 euro alleen deze week

900 euro alleen deze week

Als iemand mijn SH7 deze week nog voor 950 euro wil kopen is ie weg. Anders houd ik em maar. Het blijft een super bak met twee waanzinnige osc. mooie PWM etc. etc.
950 euro anders niet meer.
 
laatste keer

laatste keer

+ foto 2
 

Attachments

  • sh7.jpg
    sh7.jpg
    32,9 KB · Bekeken: 45
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back
Top